marti9 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hallo. Eg lurer på om nokon veit om eit program som ein kan lage eget tema til mobil(6270 og 6131), og veit kvar ein kan laste ned dette programet Er det nokon som veit om nokre plasser eg kan laste ned dette programmet?? NB: Tar gjerne imot mange svar. Og dokke kan godt skrive litt om korleis eg skal laste ned og slikt Lenke til kommentar
stnorheim Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg vet ikke om det finnes noen programmer for og redigere noki themes, men hvis du laster ned et nokia theme til den telefonen du skal ha det til. så endrer du bare fil navnet fra .NTH til .ZIP. da kan du redigere bildene og på den måten lage ditt egent tema, jeg har gjort det selv, funker fint Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk. Har ikkje prøvd endå, men skal gjere det. Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Her kan du lage tema til alle nokia series 60 og 40. Kjempe bra program, den eneste haken jeg har med det, er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg skal lagre det til NTH fil. Carbide.ui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå