Azzido Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fint med kritikken dere kommer med... Mulig jeg ser hva jeg får til med teknikken til perottol i kveld. Ellers så tror jeg de bildene her er blant topp 5 av de jeg har tatt opp i mellom Lenke til kommentar
Fready Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nydelig bilder! Heldig du som bor slik at du kan vandre aurlandsdalen så ofte du vil. En av Norges desidert vakreste fotturer spør du meg 7875541[/snapback] Aurlandsdalen ligger i Sogn og Fjordane i Aurland kommune og har vel lite med disse bildene å gjøre... Dessuten er det ingen plass i Aurlandsdalen som heter lille helvete. Der heter det "vetle helvete", eller "vetla helvete" på lokal dialekt. Men, ja da! Du har rett i at det er en av de vakreste fotturene i Norge ;-) Mvh Fready Lenke til kommentar
Elite Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, fine bilder! Synes vannet ser litt "hardt" ut om du skjønner hva jeg mener. Hadde gjort seg med enda lenger lukker her for å få til en dis av vann...kanskje. Har sett noen av de i det siste og det blir lekkert. mvh, André Lenke til kommentar
haslunda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hei er de bildene tatt på levangsheia, nærmere tonstøl? for det er nemlig en plass der som heter lille helvete, men lurer litt siden det står at de er tatt i aust agder Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 hei er de bildene tatt på levangsheia, nærmere tonstøl? for det er nemlig en plass der som heter lille helvete, men lurer litt siden det står at de er tatt i aust agder 8027319[/snapback] Hei! Bildene er tatt rett ved vinterkjær krysset ned til risør... Fortell mere om lille helvete på levangsheia? aldri hørt om Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Likte bildene Fine farger og bra utsnitt Lenke til kommentar
haslunda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) hei er de bildene tatt på levangsheia, nærmere tonstøl? for det er nemlig en plass der som heter lille helvete, men lurer litt siden det står at de er tatt i aust agder 8027319[/snapback] Hei! Bildene er tatt rett ved vinterkjær krysset ned til risør... Fortell mere om lille helvete på levangsheia? aldri hørt om 8027441[/snapback] "lille helvete" ligger langs en traktor vei som går i fra golf parken som er på stabbestad mot gåsmyr hvis du vet hvor det er hen. men hvis du har lyst til å vite nærmere hvor det er, er det bare å kontakte meg så kan jeg forklare veien nærmere. Endret 26. februar 2007 av haslunda Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 hei er de bildene tatt på levangsheia, nærmere tonstøl? for det er nemlig en plass der som heter lille helvete, men lurer litt siden det står at de er tatt i aust agder 8027319[/snapback] Hei! Bildene er tatt rett ved vinterkjær krysset ned til risør... Fortell mere om lille helvete på levangsheia? aldri hørt om 8027441[/snapback] "lille helvete" ligger langs en traktor vei som går i fra golf parken som er på stabbestad mot gåsmyr hvis du vet hvor det er hen. men hvis du har lyst til å vite nærmere hvor det er, er det bare å kontakte meg så kan jeg forklare veien nærmere. 8031152[/snapback] Oki, da skal jeg vel alltids finne frem... kjenner flere i det området... Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bor i Arendal, men har aldri hørt om plassen:s Hvor er det hen? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Bor i Arendal, men har aldri hørt om plassen:s Hvor er det hen? 8856788[/snapback] hvis du kommer ifra arendal og går inn i skogen føre tunnelen til vinterkjær... går på en måte mot tunnelen og inn i skogen der så vil du høre den etter ca 1km. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg likte dem veldig godt, god eksponering. Kan se litt utbrent ut ved første øyenkast, men det var visst bare synsbedrag. Alt i alt veldig gode bilder! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hadde det vært mulig og få det hvite skummet litt mørkere? De blender øynene på en måte. Ellers bra bilder både skarphet og farget Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bor i Arendal, men har aldri hørt om plassen:s Hvor er det hen? 8856788[/snapback] hvis du kommer ifra arendal og går inn i skogen føre tunnelen til vinterkjær... går på en måte mot tunnelen og inn i skogen der så vil du høre den etter ca 1km. 8857211[/snapback] Skjønner=) Tror jeg at jeg skal gjøre faktisk:) Så veldig fint ut der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå