Hagr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jepp.. Det er den man ligger på og ronker Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 kalte dama mi for prinsessa mi og hu kalte meg for prinsen sin hehe... men det er en grunn til at vi kom fram til de kallenavna da 7885114[/snapback] Er dere kongelige? 7885186[/snapback] nei men det er en lang historie Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Pusegullet kaller jeg henne Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, hun kaller meg "klumpen" og jeg kaller henne "ballen" Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Å kalle henne "Jenta mi" synes jeg er fint. 7880838[/snapback] Har ikke kjæreste, og har heller ikke hatt. Men, jeg har en kompis jeg har et veldig spesielt forhold til. Var en periode "kjære" ble brukt. Ellers liker jeg vel "vennen" godt. Ei venninne og jeg kaller hverandre for "lille", noe jeg syns er überhyggelig Men, grunnen til at jeg quoter... Da denne kompisen min kalte meg for "jenta mi" kom en helt ny følelse i meg. Det er desidert det hyggeligste noen har kalt meg, noen gang. Så, jeg stemmer virkelig for den Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg kaller kjæresten min så mye som "Katrine". Eller jenta mi! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Elskebass er mest brukt. Når jeg skal plage han kaller jeg han for eklebæsj Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hun er pews, jeg er pus Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Elskede Kjære Skatt Juvel Drømmejenta Jenta mi Nurket Sexy Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har kalt henne bamsemumsen min Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) VEl, prøver masse forskjellige navn, men få faller i smak hos min madam. Som er forøvrig det jeg bruker når jeg omtaler henne når hun ikke er der. Men eller så er Pepsi faktisk meget hyppig brukt i mitt vokabular Måtte bare vise min norsk-kunnskaper her i tråden Kom på noen som også har kommet opp for dagen: Sjoko-pudding Nurke Sjønnasen Pusepusen Lille satanist søt (og baklengs) Tøffel-dyret Chippy Peppy Valencia ( ikke spør, kom på det etter noen øl på Dickens ...) Nissemor Silje-pus Endret 18. februar 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Typen min har begynt å kalle meg kosetrollet... Syntes det er en smule søtt jeg Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 åååh=D Veldig fint å lese dere;D Har ikke kjæreste jeg, men her er noen navn jeg syns er litt søte Lille lerke (hvis du har hørt/sett/lest mye Ibsen skjønner du hvor den er fra) Pus Kjære Søta Jenta mi Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så nydelig tråd. Mange skjønne navn her. Jeg kaller henne som regel for min bedre halvdel og madammen når hun ikke er der, og skatten, kjære, elskede og prinsesse når jeg snakker med henne. Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 enkelt og greit kaller jeg dama mi for Sexy Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Enkelt og greit... Sexy eller pus Trenger ikke noe mere enn det Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg bruker enkelt og greit jenta mi<3 kjæresten min eller Sara min ^^, Edit: Leif Endret 1. juli 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Di bær <---- Sa det til a en gang hvor hu gjorde noe teit, altså egentlig ikke pent ment, men hu syntes det var så søtt, så da ble det noe jeg nå bruker. Skjære <---- Talefeil for kjære Kråke <---- Siden jeg forvekslet skjærer og kråker før edit: Skrivefeil. Endret 1. juli 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Di bær <---- Sa det til a en gang hvor hu gjorde noe teit, altså egentlig ikke pent ment, men hu syntes det var så søtt, så da ble det noe jeg nå bruker. Skjære <---- Talefeil for kjære Kråke <---- Siden jeg forbekslet skjærer og kråker før 8983245[/snapback] Haha, jeg hadde ikke blitt så veldig glad om noen kalte meg kråke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå