Snowbunny Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skal innrømme at jeg selv gjør det, men hvorfor kaller vi egentlig kjæresten vår "vennen". Man har venner, og så har man kjærester...det burde holdes til dels skilt når det kommer til kallenavn. Jeg har MANGE kallenavn, men går som oftest i "kjæresten min" "elskling" osv... En annen ting..kallenavn skal jo være personlig...noe som skiller seg ut og har et spesielt opphav og knytning til personen som har kallenavnet...hvorfor har man da sånne standard som "pus" "vennen" osv... Igjen..jeg bruker disse selv. Er ikke ment for å være provoserende eller noe sånt hvis det virker sånn, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Alle har nok et eller annet kallenavn de enten har blitt kalt/blir kalt eller har kalt(kaller kjæresten sin. En ting er sikkert, Dj_Dark dreper meg hvis jeg sier hva mitt favorittkallenavn på han er jeg syns det er søtt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Liker fleskerulle jeg. 7880681[/snapback] "Hei, fleskerulla mi! Ska vi rulle litt flesk i dag?" (Fikk fra Killerquo) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kan ikke en kjæreste være en venn, Prinsesse_Rosa? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Kan ikke en kjæreste være en venn, Prinsesse_Rosa? 7880728[/snapback] Jo, men mange andre blir og kalt vennen, derfor blir det ikke like spesielt.. Kanskje..? EDIT: Var jo egentlig ikke jeg som skulle svare da Endret 5. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kan ikke en kjæreste være en venn, Prinsesse_Rosa? 7880728[/snapback] Jojo, men man har jo gått over vennskaps-stadiet når man blir kjærester. Jeg sier "hei vennen" til alle vennene mine...så da faller det mer naturlig å si "hei kjæresten min/elskingen min osv." istedet... enig? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 En kjæreste er jo en spesiell venn, derfor kan man jo også kalle den personen for vennen. "Kjæresten" eller "Elsklingen" er litt tunge ord, derfor er det lettere og mer naturlig å si "vennen". Kansje anderledes for jenter, men for mitt vedkommende så sier jeg skjelden til kompiser, "Hei vennen, blir du med på en kebab?". Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Å kalle henne "Jenta mi" synes jeg er fint. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Å kalle henne "Jenta mi" synes jeg er fint. 7880838[/snapback] Bruker den og.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 blir pus ja, kom så pus, pus, pus Lenke til kommentar
Funkpower Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Pusen, vennen, nurket, koseklumpen, mulkisen 7872716[/snapback] Hva faen? kaller du kjæresten din for Nurket? haha patetisk. Hva faen er nurket? haha. Og det å kalle kjæresten sin for pusen. hva er det? PUSEN? haha koseklumpen... ta deg sammen da! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ehm, hvor ble det av innlegget mitt? Jeg kaller kjæresten min retard. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg forbinder "Nurket" mest med babyer som er under 1-2 år, eller kattunger osv.. Men vennen og pus er jo helt normalt og si, bruker de ordene selv på damen min =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ehm, hvor ble det av innlegget mitt? Jeg kaller kjæresten min retard. 7882976[/snapback] Synse du virkelig det er rart de blir slettet ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nei, for det går ann å tulle med folk òg, Neppe. Men som halvt robot, så skjønner jeg deg. Engage. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ''hei min lille vaffel med syltetøy på'' lenge siden jeg har hørt det nå da men den var litt originalt av dama mi hvertfall x) Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En kjæreste er jo en spesiell venn, derfor kan man jo også kalle den personen for vennen. "Kjæresten" eller "Elsklingen" er litt tunge ord, derfor er det lettere og mer naturlig å si "vennen". Kansje anderledes for jenter, men for mitt vedkommende så sier jeg skjelden til kompiser, "Hei vennen, blir du med på en kebab?". 7880798[/snapback] det er nok annerledes for jenter da..for jeg kaller alle vennen...unntatt voksne...men dyr, venner, familiemedlemmer..alle er "vennen" Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ehm, hvor ble det av innlegget mitt? Jeg kaller kjæresten min retard. 7882976[/snapback] Synse du virkelig det er rart de blir slettet ? 7883319[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De kaller seg jo faktisk retard. Det er ingen lov mot det. Det er søtere enn "Kosepusen min". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå