makingFaces Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Haha, noen her (som meg ) er såpass fjortis at Pewz blir mest brukt ... men ikke til kjæresten , dvs, har ikke kjærste og det ville i såfall vært en gutt Men Pews / pewz er nesten litt søth da Pleier å kalle Helén for peWz og pusen, altså katten, kalles for tjukken men ok, jeg kaller mange gutter også for pewz Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) kanskje vi skal gå OT igjen? det er ikke vits i å overdrive kallenavnene man gir til personer. sånn som snuskeluskepusen og sånne ting. det blir liksoms så... barnslig. du får frem nesten akkuratt det samme ved å bare si pusen. Endret 5. februar 2007 av kattekatt Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg og min kjæreste kaller ofte hverandre for pus. Jeg liker pus veldig godt, men jeg liker det best når jeg hører navnet mitt =) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ble iallefall enig med meg selv om at denne har gått for langt OT, så jeg stenger tråden. Hvis det er mulig å rydde opp i rotet deres er det mulig tråden blir åpnet igjen, men ikke forvent for mye. Kommentarer på moderering taes som vanlig på PM edit: Jeg har nå rensket ut 80 innlegg som er slettet, og tråden blir åpnet igjen. Vil bare gjøre dere oppmerksom på at det ikke skal så mye OT til før den blir stengt igjen. Dere er advart... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 skatten,gullet,vennen ..og slike ting . men aldri noe som er for klissete Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) skatten,gullet,vennen ..og slike ting . men aldri noe som er for klissete 7878928[/snapback] Og hva er "for klissete" for deg? Noen eksempler? Jeg bruker å kalle damen min for "lille venn" forresten. Endret 5. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tja... Har ikke dame akkurat no, men brukte å si: Kjære og elskling ganske mye. Ellers fikk hun høre mye saklige ting som: Ostepoppen, kjøttdeigen, ostekakå, snuppelupp, snupitilipeligg(osv), dings, pena, hey babe, Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg kalte forige damen min for bitch, men så er jo jeg også en liten fjortis-wannabe-gangster som hører på rap og går i alt for store klær... Endret 5. februar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) skatten,gullet,vennen ..og slike ting . men aldri noe som er for klissete 7878928[/snapback] Og hva er "for klissete" for deg? Noen eksempler? Jeg bruker å kalle damen min for "lille venn" forresten. 7878958[/snapback] vel det må bli noe slikt som lille smørblomst eller sukkertopp . syns det blir litt mye . men passer sikkert for mange andre Endret 5. februar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg forstår ikke topic. Hvordan jeg kaller min kjæreste ? Hadde jeg hatt en så hadde sikkert jeg brukt den verbale metoden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Pjusken og pus er det jeg kaller madammen. Selv blir jeg omtalt som late jævel . Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Pjusken og pus er det jeg kaller madammen. Selv blir jeg omtalt som late jævel . 7879302[/snapback] hehehe, er det madammen din som kaller deg for late jævel? ps. hva er pjusken forno? Endret 5. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Pjusken og pus er det jeg kaller madammen. Selv blir jeg omtalt som late jævel . 7879302[/snapback] hehehe, er det madammen din som kaller deg for late jævel? ps. hva er pjusken forno? 7879323[/snapback] Begynte å kalle henne pjusken etter en vindstorm i Bergen som gjorde håret hennes rufsete. Noe som vi, i hvert fall her i Bergen, også omtaler som pjuskete. Så da kalte jeg henne pjusken. Det var i den første fasen av forelskelse, så man sier mye rart da. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hehe så koselig da. Tror du jeg kan også kalle madammen min for pjusken? Eller blir det rart? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ozelot: Ehh, hæ ? Jeg kaller heller vennen eller kjæresten min. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Som det har blitt sagt før er navnet til vedkommende overraskende sterkt, hvertfall føler jeg det sånn. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fordi når noen sier noe, så tar jeg det veldig bokstavlig. Selv om jeg skjønner godt hva de mener, kan jeg finne på å le av det fordi betydningen er en annen. 7873207[/snapback] Metaforer, billedlig tale, sammenlikninger og abstraksjoner er en fin egenskap ved den menneskelige hjerne, og det er en veldig vesentlig del av det som skiller oss fra primitive arter. Men det er klart at du foretrekker å likne mer på de primitive artene, selv om å bryte med dine egne prinsipper hadde kunnet gjøre kjæresten din blid en gang i blant. .. goaste.... 7879355[/snapback] Goaste, som i# "Goatse" feilstavet? # "Beste" på en rar dialekt/grammatikk? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hadde jeg vert hetro hadde jeg definitivt kalt henne for lerkefugl^^ Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 kaller gutten min for : snusken og vennen. Det er mest hvis jeg skriver meldinger til han, eller hvis man skal være litt kosete. Ellers kaller jeg han ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå