Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kaller du kjæresten din for?

Anbefalte innlegg

Som emnet sier, så skal dere prøv å forske etter nye søte ord som dere kunne kalle kjæresten sin for. Her er noen eksempler: "Hei min lille due", "Hei lille venn", "smultringspus", "snuppe vuppe pus", "kjærlighetskjeks", "sukkertopp", "min lille elskovsspurv" osv.

Og ikke noe OT! Ikke ødeleg tråden da.

Jeg tror at alle kan ha bruk til dette:)

Have Fun!

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg hadde følt meg teit på alle de, utenom Vennen.

7872779[/snapback]

"..som jeg kan sende til damen min"

Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av personen i problemstillingen til trådstarter?

edit: glemte et mellomrom :[

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av personen i problemstillingen til trådstarter?

edit: glemte et mellomrom :[

7872885[/snapback]

Altså. Teit om jeg hadde sagt det til en jente. Jeg synes ikke det passer seg inn å kalle kjæresten sin for "pus". Det er et dyr.

Jeg skal ikke si at det er umodent eller lite voksent. Men det passer ikke inn i min hverdag.

Jeg vil aldri se på Julie som en katt, eller som et nurk, eller en koseklump.

Lenke til kommentar

7873085[/snapback]

Du må virkelig lære deg til å gi faen i å kommentere alt jeg sier. Om det høres teit ut for deg, så greit. Men det er mer teit av deg å svare slikt :)

7873138[/snapback]

Okai.

Syns bare det var så rar mening, så måtte kommentere det. Men kan jo si det litt mindre humørløst da. At man ikke kan kalle en person en pus, eller en blomst - fordi den personen ikke er det, syns jeg blir høyst abnormalt.

Blir det samme som å si "Bruker aldri emoticons heller, fordi det er ikke ekte følelser.".

Lenke til kommentar
Syns bare det var så rar mening, så måtte kommentere det. Men kan jo si det litt mindre humørløst da. At man ikke kan kalle en person en pus, eller en blomst - fordi den personen ikke er det, syns jeg blir høyst abnormalt.

Blir det samme som å si "Bruker aldri emoticons heller, fordi det er ikke ekte følelser.".

7873174[/snapback]

Det er akkurat samme som denne settningen.

"Veit du hva"

Nei, det gjør du ikke. Sånn tenker jeg.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke det samme. Usaklig.

7873200[/snapback]

Det er akkurat det samme.

Fordi når noen sier noe, så tar jeg det veldig bokstavlig. Selv om jeg skjønner godt hva de mener, kan jeg finne på å le av det fordi betydningen er en annen.

En pus, er en kattepus

Et nurk, høret forferdelig skremmende ut.

EN blomst, ja. Sier seg egentlig selv.

Jeg vil ikke kalle kjæresten min for noe av dette, fordi det har en betydning som ikke harmonerer med meningen. Sånn er mitt hodet.

Lenke til kommentar
Synd for medmenneskene dine at du tar alt bokstavelig da. Men jeg skjønner. Da passet jo robot-bildet.

7873214[/snapback]

Det er synd for deg, at du ikke engang er et medmenneske, og at du konstant skal kommentere med usaklige ironiske settninger.

Jeg tror Julie kan leve med at jeg ikke kaller henne en katt, eehhmm pus.

Lenke til kommentar
Hva kaller du henne da? Hvordan starter du en en SMS for eksempel?

"Hei vennen" er vel ikke noe galt med. Eller er det for søtt for deg?

7873256[/snapback]

Jeg starter gjerne med "Hei vennen". Men jeg gidder ikke å si "Hei vennen" på hver en melding jeg sender. Starter vel sjeldent med hei.

Når jeg sier jeg er glad i henne, gidder jeg ikke slenge på masse klissete ord. Men jeg kan gjerne si vennen. Som jeg sa tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...