Leasch Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Som emnet sier, så skal dere prøv å forske etter nye søte ord som dere kunne kalle kjæresten sin for. Her er noen eksempler: "Hei min lille due", "Hei lille venn", "smultringspus", "snuppe vuppe pus", "kjærlighetskjeks", "sukkertopp", "min lille elskovsspurv" osv. Og ikke noe OT! Ikke ødeleg tråden da. Jeg tror at alle kan ha bruk til dette:) Have Fun! Endret 6. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 God natt min skatt Den syns jeg er koslig å få Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lille due er søtt, eller nurk 7872456[/snapback] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 smultringspus 7872587[/snapback] Ikke bruk denne med mindre hun er overvektig og stolt av det. Ellers bør folk bli flinkere til å bruke navnene til de personene de snakker med, det er hyggelig i enhver sammenheng. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pusen, vennen, nurket, koseklumpen, mulkisen Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kramstogen: Er du rar? Snerk er jo et ekkelt ord på linje med smegma. Nurk er bare koselig ^^ 7872650[/snapback] :!: Vil ikke kalle meg selv rar nei, har ikke hørt Nurk før da Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Pusen, vennen, nurket, koseklumpen, mulkisen 7872716[/snapback] Du må også forklare litt om i hvilken sammenheng kan de brukes Mulkisen? hva er det forno? =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pusen, vennen, nurket, koseklumpen, mulkisen 7872716[/snapback] Jeg tror jeg hadde følt meg teit på alle de, utenom Vennen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg tror jeg hadde følt meg teit på alle de, utenom Vennen. 7872779[/snapback] "..som jeg kan sende til damen min" Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av personen i problemstillingen til trådstarter? edit: glemte et mellomrom :[ Endret 4. februar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av personen i problemstillingen til trådstarter? edit: glemte et mellomrom :[ 7872885[/snapback] Altså. Teit om jeg hadde sagt det til en jente. Jeg synes ikke det passer seg inn å kalle kjæresten sin for "pus". Det er et dyr. Jeg skal ikke si at det er umodent eller lite voksent. Men det passer ikke inn i min hverdag. Jeg vil aldri se på Julie som en katt, eller som et nurk, eller en koseklump. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Smultringvennen osv er bare teit. Kall henne noe som høres naturlig ut og som ikke høres ut som noe man sier til en baby. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ett som ei venninne kaller meg hele tida, men det vil jeg jo ikke dele. Er jo ikke noe kult om alle begynner å si no lignende. Ta en titt i en flora eller no, finn en fin blomst, og kall henne for den? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 7873085[/snapback] Du må virkelig lære deg til å gi faen i å kommentere alt jeg sier. Om det høres teit ut for deg, så greit. Men det er mer teit av deg å svare slikt 7873138[/snapback] Okai. Syns bare det var så rar mening, så måtte kommentere det. Men kan jo si det litt mindre humørløst da. At man ikke kan kalle en person en pus, eller en blomst - fordi den personen ikke er det, syns jeg blir høyst abnormalt. Blir det samme som å si "Bruker aldri emoticons heller, fordi det er ikke ekte følelser.". Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Syns bare det var så rar mening, så måtte kommentere det. Men kan jo si det litt mindre humørløst da. At man ikke kan kalle en person en pus, eller en blomst - fordi den personen ikke er det, syns jeg blir høyst abnormalt. Blir det samme som å si "Bruker aldri emoticons heller, fordi det er ikke ekte følelser.". 7873174[/snapback] Det er akkurat samme som denne settningen. "Veit du hva" Nei, det gjør du ikke. Sånn tenker jeg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, det er ikke det samme. Usaklig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, det er ikke det samme. Usaklig. 7873200[/snapback] Det er akkurat det samme. Fordi når noen sier noe, så tar jeg det veldig bokstavlig. Selv om jeg skjønner godt hva de mener, kan jeg finne på å le av det fordi betydningen er en annen. En pus, er en kattepus Et nurk, høret forferdelig skremmende ut. EN blomst, ja. Sier seg egentlig selv. Jeg vil ikke kalle kjæresten min for noe av dette, fordi det har en betydning som ikke harmonerer med meningen. Sånn er mitt hodet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synd for medmenneskene dine at du tar alt bokstavelig da. Men jeg skjønner. Da passet jo robot-bildet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synd for medmenneskene dine at du tar alt bokstavelig da. Men jeg skjønner. Da passet jo robot-bildet. 7873214[/snapback] Det er synd for deg, at du ikke engang er et medmenneske, og at du konstant skal kommentere med usaklige ironiske settninger. Jeg tror Julie kan leve med at jeg ikke kaller henne en katt, eehhmm pus. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva kaller du henne da? Hvordan starter du en en SMS for eksempel? "Hei vennen" er vel ikke noe galt med. Eller er det for søtt for deg? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva kaller du henne da? Hvordan starter du en en SMS for eksempel?"Hei vennen" er vel ikke noe galt med. Eller er det for søtt for deg? 7873256[/snapback] Jeg starter gjerne med "Hei vennen". Men jeg gidder ikke å si "Hei vennen" på hver en melding jeg sender. Starter vel sjeldent med hei. Når jeg sier jeg er glad i henne, gidder jeg ikke slenge på masse klissete ord. Men jeg kan gjerne si vennen. Som jeg sa tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå