Ingeniørstudent Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var en spenningsserie som gikk før i påsken eller rundt jul, husker ikke helt, men tror den het noe lignende "de tre trubadurer". Det var en kort serie som handlet om tre trubadurer som levde i middelalderen og det var en slags komedie/spenningsserie med mange melodiøse sanger. Jeg husker at den var veldig spennende Serien kommer i samme sjanger som "The julekalender" som også var en komedie/spenningsserie i jula. Husker at jeg aldr fikk se slutten av De tre trubadurer og lurer på om noen vet om et sted jeg kan få kjøpt dvd'en hvis den finnes? Serien gikk på NRK forresten. Noen som vet noe? Har så lyst på å se den serien igjen! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Husker jeg satt og spiste De Tre Trubadurer Godteri™ og så på det. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Mener at det gikk på tv2. Hekseskudd var det godteriet het fordi det var et eller annet med en heks tror jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.travellingstrawberries.no/strawberries.html Her står de tlitt om gruppa, samt serien(Gullhår). Tror du kan sende mail og spørre etter film Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Mener at det gikk på tv2. Hekseskudd var det godteriet het fordi det var et eller annet med en heks tror jeg. 7874197[/snapback] Ja, jeg husker det nå. Det gikk på TV2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Husker det var solgt godteri i forbindelse med det. En liten svart metallboks med svarte saltpastiller i, og bilde av en heks utapå. Få det godteriet tilbake i butikken! Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg savner den serien, selv om det skal sies at jeg ikke var særlig mange år da den ble sendt på TV. Det var rundt påsketider i 1997, og da var jeg vel 5 år gammel. Men jeg mener også å ha sett serien i ettertid. Mulig vi spilte den inn på VHS eller noe sånt. Men jeg elsket den, det husker jeg! Selv om jeg også ble skremt til tider Hadde vært kos å se den igjen, ja. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg savner godteriet mer enn jeg savner serien. Det var den eska Nevnarion snakket om og så var det en pose med noe i. Hmm, nå fikk jeg lyst på godteri. :/ Lenke til kommentar
Leema Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vel, vet denne tråden er litt gammel, men noen som vet noe om man kan få tak i serien på VHS, evt DVD? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Husker det var solgt godteri i forbindelse med det. En liten svart metallboks med svarte saltpastiller i, og bilde av en heks utapå. 7875429[/snapback] Jeg har tatt vare på en slik boks, fordi jeg syntes den var stilig. I tillegg kom det ut et pose med vingummi som var formet etter ting fra serien. I den anledning ble det gitt ut postkort med klistremerker på: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg var nok ganske ung, for jeg husker kun at serien var fryktelig ekkel og skummel. Tror jeg fikk mareritt etter å ha sett slutten på episoden hvor en eller annen var hengt..? Eller husker jeg feil? Husker også hekseskuddene. Fikk de i påskeeggene våre den påsken! Er du sikker på at det ikke var potetgull ra serien også..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vet ikke hva som er verst : Gullhår serien vs Vazelina julekalendern Begge er omtrent like "underholdende" som diare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå