Anonym5656 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei! jeg leter etter et ganske lettvektig mediacenter program for windows xp. Noen tips? Sånn som kan kjøres på ca. 1Ghz cpu og 256Mb ram? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har å spurt om nesten det samme og fikk en link til MediaPortal. Veldig bra program synes jeg, som å har TV Guide Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har testet MediaPortal på gammel-laptopen min, litt svakere enn hva trådstarter har, men opplever at så lenge jeg har god tid fungerer det bra. Tror anbefalte specs er ca 1,4 GHz, men går som sagt å bruke i alle fall til jukebox på min 700MHz'er Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 MediaPortal er nok den beste løsningen (bedre enn MCE synes jeg), men det er bygget på ganske tung .NET kode. Tror nok f eks Sesam (Win) og KnopMyth (Linux) er mindre krevende på hardware. Lenke til kommentar
lucifer666 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kjører selv Medieportal og er godt fornøyd. Liker det spesielt godt pga et utviklermiljø som til stadighet oppdaterer programmet. Gode fora, og lett å få hjelp når det er noe. Masse plug-ins. Nøyaktig hvor ressurskrevende det er, vet jeg ikke, men prøv deg frem og se om det funker for deg. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 MythTV (og enkelte andre) krever mindre enn MCE og MediaPortal - de to sistnevnte "trenger" et DX9-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå