Gå til innhold

Noen som har vert borti thermaltake tsunami kab..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, du har rett. kan lett se litt plastik ut. det er ikke lett det der, å velge rett kabinett! det få tall av fine kabinetter. er ikke den typen liker "styla" kab med neon å full pakke :nei:  men får titte litt videre.

7872466[/snapback]

Har hatt Tsunami selv, og det VAR mye plastikk. Jeg skiftet til Lian Li, og forskjellen var deilig. Det er både lettere, er ikke så jålete, (Mer stilrent) og mer solid.

Lenke til kommentar
Ser jo ikke så verst ut

nb: Han duden der sier ALT er bra, men du ser i alle fall litt om kabinettet.

7872534[/snapback]

det ser jo ikke verst ut i det hele tatt, greit at det ser litt plastik ut,men må si at det er ett av de fineste kab jeg har sett. synd at det ikke er alu, da hadde det vert perfekt. takk for filmen!!

Lenke til kommentar
ja, du har rett. kan lett se litt plastik ut. det er ikke lett det der, å velge rett kabinett! det få tall av fine kabinetter. er ikke den typen liker "styla" kab med neon å full pakke :nei:  men får titte litt videre.

7872466[/snapback]

Har hatt Tsunami selv, og det VAR mye plastikk. Jeg skiftet til Lian Li, og forskjellen var deilig. Det er både lettere, er ikke så jålete, (Mer stilrent) og mer solid.

7872501[/snapback]

du har ett poeng der, men det er jo få kabinetter som har ett så stilig design. men bortsett fra det, var det noe bruks feil på det? hvordan var viftene, var de stille?

Lenke til kommentar

7872466[/snapback]

7872501[/snapback]

du har ett poeng der, men det er jo få kabinetter som har ett så stilig design. men bortsett fra det, var det noe bruks feil på det? hvordan var viftene, var de stille?

7872787[/snapback]

Nei, i aller høyeste grad IKKE!

Lenke til kommentar

7872466[/snapback]

7872501[/snapback]

7872787[/snapback]

Nei, i aller høyeste grad IKKE!

7874501[/snapback]

nei vel, men har du noe å anbefale da? noe som ser nogenlunde likt ut som det her i alu?

Lenke til kommentar

tt kabinetter er jævlig greie å arbeide, plasten er for at du skal slippe å bruke skrujern.

plasten blir istedenfor skruer, låsemekanismer. så ved å feste et skjermkort så slipper du å lete etter skrujern, du låsner et håndtak og åpner en klaff setter i skjermkort. hvis det er negativt, så vet isje eg. når det gjelder plastik kabinett så er det disse med transformers hode i fronten, dette tsunami ser ut som et møbel enn et hema/skeletor castle fra brio. så her er jeg sterkt uenig. dette syns eg e nice, finnes bedre bilde

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=162202

Lenke til kommentar

Hørtes veldig praktisk ut, med alle skru løsningene. å prisen var jo ganske hyggelig å. ser faktisk veldig pent ut å. er alt i alu eller? å hvordan er kab viftene, støy tenkte jeg på? det er det viktigste med kab..

Lenke til kommentar
Når du først er oppi tusenlappen ville jeg sett her: http://netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...&visavdeling=18

Lian Li er kabinettenes Rolls Royce. Så og si ingen kan matche deres kvalitet.

7877773[/snapback]

har lian li støv filter?

alt etter behov, lian li er et stue møbel. med få unntak, og når det kommer til det så finnes det ting som flår lian li, blir vel håndlagde lamborgini kabinett etc til 20 tusen, virkelig snobbinetter

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Når du først er oppi tusenlappen ville jeg sett her: http://netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...&visavdeling=18

7877773[/snapback]

har lian li støv filter?

alt etter behov, lian li er et stue møbel. med få unntak, og når det kommer til det så finnes det ting som flår lian li, blir vel håndlagde lamborgini kabinett etc til 20 tusen, virkelig snobbinetter

7878919[/snapback]

Vet ikke om alle kabinettene har. Les på beskrivelsen.

Lenke til kommentar

7877773[/snapback]

har lian li støv filter?

7878919[/snapback]

Vet ikke om alle kabinettene har. Les på beskrivelsen.

7879023[/snapback]

netshop beskrivelse sjeldent.

Lenke til kommentar

Jeg har Tsunami kabinettet..;) Kjøpte ny PC for ca. en mnd sia og første jeg tenkte da jeg så kabinettet var at det var veldig lite! :ohmy: Er fint osv. og det meste er i alu.. Plast på toppen og forran.. Viftene som følger meg er omtrent lydløse og flytter mye luft.. :thumbup:

Har 8800 GTX og det passer akkurat.. Da mener jeg akkurat!! Sitter helt inntil HD racken..:hrm: Så hvis du skal ha 8800 GTX så ville jeg heller tatt et annet et..

Men hvis ikke så funker Tsunami fett.. ;)

Tenkte forresten å bytte det ut hvis du har lyst å kjøpe min? :p

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har tt tsunami og kan anbefale deg det!

Fordeler:

- Pent å se på, stilige led i frontdøra.

- Kabinettet veier veldig lite, så er lett å bære med seg på lan!

- Det er avtagbar hdd skuff noe som er ganske kjekt.

- Gode kjøleløsninger, 2x 12cm vifteplasser + 1x 9cm vifteplass

- Sidedøra samt begge frontdørene kan låses med medfølgene nøkkel.

- støv filter forran 12cm vifta i front

- Usb og lyd utak på toppen av kassa, noe som er veldig kjekt dersom den står på gulvet!

- God kvalitet på kabinettet

Ulemper:

- Viftene i kabinettet støyer veldig!

- Vifte grllen forran 9 cm vifta er veldig tett, så denne burde byttes( koster 20kr for en ny)

Konklusjon:

TT Tsunami er et fint, funksjonsrikt kabinett! Men jeg hadde heller kjøpt meg et Lian Li pga : Viftene til lian li støyer ikke så mye! samt syntes nå at lian li sine er penere. Men smaken er som baken! så hvis du syntes tt tsunami er et Pent kabinett, så ville jeg gått for det! men husk at de medfølgende viftene støyer fælt!

Dersom du var fornøyd med soprano, så blir du enda mer fornøyd med Tsunami

Mvh Mr.Nauz :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...