Evil-Duck Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei vil gjerne ha kritikk på 4 bilder jeg tok i Polen , begynder vel å bli lei senne bilder dere nå men men Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Overranskende bra, mye bedre enn de andre bildene fra konsentrasjons leirene=) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe takk beklager størelsen på det siste bildet men har ikke tilgang til annet en paint nå og da blir bildekvaliteten helt ræva. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jeg likte det første bildet spesielt bra... ser en rad av mennesker som går etterhverandre der.... heheh.. får et lite flashback vett eller sbra bilder ond and Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Likte bildene dine (de 3 første, det siste er for størst til å kunne sees på) veldig godt. Det første ganske stilig når man så menneskene i vinduet. Det andre var også kult, men tror jeg hadde likt det bedre uten folk i bakrunnen. Er ikke sikker. Det var vel tilnærmet umulig og få til, da. Det tredje var kanskje litt vel oppbrukt? Fint og skarpt uansett. Det fjerde ser fint ut på dne lille versjonen, men det er vanskelig å se detaljer. Endret 5. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Bilder fra Auschwitz og Birkenau finnes det tusenvis av versjoner av,dette må vere en av de bedre,flotte spennende bilder,man kjenner seg igjen i bildene(for oss så har vært der).Men du greier allikavel å gjør det spennende og variert. Likte best de tredje bildet men alle var virkelig flotte. Endret 5. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fine bilder du har tatt der. Er glad i svart-hvitt bilder. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for flotte komentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå