indus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har en Philips tv som det ikke er fjerkontroll til. hva gjør jeg da? noen som vet. er det noe håp eller nå jeg leve uten?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har en Philips tv som det ikke er fjerkontroll til. hva gjør jeg da? noen som vet.er det noe håp eller nå jeg leve uten?? Takk for alle svar 7872252[/snapback] Kjøp en universal fjernkontroll og "installer" tv på den:) Lenke til kommentar
indus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 takk for raskt svar!! hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 takk for raskt svar!! hvordan gjør man det da? 7872270[/snapback] Gjør hva? *Fjortentegnsregelen* Lenke til kommentar
indus Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Instalerer Tv'n på fjernkontrollen? har ikke gjort det før Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Instalerer Tv'n på fjernkontrollen?har ikke gjort det før 7872303[/snapback] Det står forklart i bruksanvisninga til fjernkontrollen man kjøper, er som regel bare en knapp du holder inne Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 man kaller det "vendor specific" og er noe som det ikke er noen universal løsning på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå