Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Er Vendur.no lagt ned? kommer ikke inn på siden til dem. mvh Anki Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 får ikke håpe det, bestillte akkurat to stk vifter derifra Kansje de driver med serveroppdatering? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Navn/Firma: VENDUR Runar Botnen Totland Organisasjonsnummer: 985 966 214 Forretningsadresse: 5912 SEIM Kommune: LINDÅS Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak Formål: Import, videresalg og eksport av PC fjernkontroller. Innehaver: Runar Botnen Totland, Totland, 5912 SEIM Spesiell tekst om hva enkeltmannsforetaket tar seg til da, kun PC fjernkontroller? Vifter & dill kjøper jeg fra microplex.no Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 prøvde nettop selv og får "Page forbidden" cannot accsess thorugh port 80 elns. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Tja det kan hende det har sammenheng med driftsleverandøren til vendur..(så vidt jeg kan se uniweb) De har lagt ut en melding: Kjære kunde, Vi har denne helgen opplevd tekniske problemer grunnet omfattende hærverk utført av islamistiske fundamentalister lørdag morgen den 03.02.2007. På grunn av omfanget er siste pålitelige backup vi kan legge ut datert 16.01.2007-17.01.2007. Av sikkerhetsmessige årsaker er dine tjenester også flyttet over på nye servere, og vi ber om at du kontakter oss umiddelbart per telefon dersom du opplever uregelmessigheter. Vi beklager på det sterkeste de problemer dette eventuelt medfører for deg. Videre har vi ansett det som nødvendig å bytte ut samtlige ftp-passord til berørte kunder. Tiltaket utføres for å forebygge eventuelle fremtidige angrep, og vi håper på din forståelse for dette. Endret 4. februar 2007 av glepa Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva galt har jeg gjort dem? jeg skulle jo bare bestille et par vifter Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Haha... Crazy_Man, det svaret virket som et svar på meldingen fra uniweb... Den om islamistiske fundamentalister -C- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Teeeit.. siden skulle vært oppe nå.. må bestille premier.. Noen som vet den ordentlige grunnen til at siden er nede? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dere kan jo sende en PM til de som driver stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...8&s=hardware.no Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har snakket med de på mail, og de har problemer med en server. Ordnes snart Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 yay, sia er oppe å går og jeg fikk bekreftet at jeg hadde betalt (betalte før jeg visste noe om dette), og hvis dette går som det skal så er vendur veldig bra og får en topp karakter fra meg Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jepp, er som det stemmer Uniweb som har hatt angrep på serverne sine, mellom anna den me har vært hostet på. Vendur skulle vært online iløpet av søndag, men det blei utsatt lengre enn me fekk opplyst om først. Det skulle blitt lagt ut info om dette, men da probleme var på serveren, og uniweb har vært veldig opptatt dei siste dagene(forståelig nok) blei det ikkje mulig å få til dette. Alt er opp igjen no, bortsett fra forumet som må oppgraderes før me får det til å kjøre skikkelig igjen(blir ikkje prioritert før me får ut varene som er bestillt før webproblemen). Endret 6. februar 2007 av crusade Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 går det an å spore pakken min med vendur? jeg finner ikke noe på siden Lenke til kommentar
crusade Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) går det an å spore pakken min med vendur? jeg finner ikke noe på siden 7895302[/snapback] Du får pakkenummer på email når pakkelappen skrives ut. Dersom du velger A-post som forsendelse så er det ikkje pakkenummer på denne, det blir da vanlig brevpost(billigere og går raskere enn pakkepost). Endret 8. februar 2007 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå