Gå til innhold

Er Vendur.no lagt ned?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navn/Firma: VENDUR Runar Botnen Totland

Organisasjonsnummer: 985 966 214

Forretningsadresse: 5912 SEIM

Kommune: LINDÅS

Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak

Formål: Import, videresalg og eksport av PC fjernkontroller.

Innehaver: Runar Botnen Totland, Totland, 5912 SEIM

Spesiell tekst om hva enkeltmannsforetaket tar seg til da, kun PC fjernkontroller? :)

Vifter & dill kjøper jeg fra microplex.no

Lenke til kommentar

Tja det kan hende det har sammenheng med driftsleverandøren til vendur..(så vidt jeg kan se uniweb)

De har lagt ut en melding:

Kjære kunde,

Vi har denne helgen opplevd tekniske problemer grunnet omfattende hærverk utført av islamistiske

fundamentalister lørdag morgen den 03.02.2007. På grunn av omfanget er siste pålitelige backup vi

kan legge ut datert 16.01.2007-17.01.2007. Av sikkerhetsmessige årsaker er dine tjenester også

flyttet over på nye servere, og vi ber om at du kontakter oss umiddelbart per telefon dersom du

opplever uregelmessigheter. Vi beklager på det sterkeste de problemer dette eventuelt medfører

for deg.

Videre har vi ansett det som nødvendig å bytte ut samtlige ftp-passord til berørte kunder. Tiltaket

utføres for å forebygge eventuelle fremtidige angrep, og vi håper på din forståelse for dette.

Endret av glepa
Lenke til kommentar

Jepp, er som det stemmer Uniweb som har hatt angrep på serverne sine, mellom anna den me har vært hostet på. Vendur skulle vært online iløpet av søndag, men det blei utsatt lengre enn me fekk opplyst om først. Det skulle blitt lagt ut info om dette, men da probleme var på serveren, og uniweb har vært veldig opptatt dei siste dagene(forståelig nok) blei det ikkje mulig å få til dette.

Alt er opp igjen no, bortsett fra forumet som må oppgraderes før me får det til å kjøre skikkelig igjen(blir ikkje prioritert før me får ut varene som er bestillt før webproblemen).

Endret av crusade
Lenke til kommentar
går det an å spore pakken min med vendur? jeg finner ikke noe på siden

7895302[/snapback]

Du får pakkenummer på email når pakkelappen skrives ut.

Dersom du velger A-post som forsendelse så er det ikkje pakkenummer på denne, det blir da vanlig brevpost(billigere og går raskere enn pakkepost).

Endret av crusade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...