Citizenx Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Ahh, Sørlandschips :smile: *sikle* Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 05:28, skrev ilex:[*] baconsnacks (de store gjennomsiktige posene) Åh, jaahhh! Baconcrisp/snacks er den beste "chipsen" uten tvil! Ellers liker jeg godt SprøMix med salt. Hånden går non-stop hvis dette blir servert på fest. Chips med salt og pepper, uansett merke, er også ganske lekkert! Cheese Doodles er toppen, men en blir så ekkel på fingrene, og i mitt tilfelle, også rundt munnen (da jeg vanligvis begynner med en og en, men til slutt stapper dem i kjeften ett dusin av gangen..) Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg synes at Maarud Salt og Pepper er best, men til data er det VIA KT333VT8233A Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Ingen flere som sverger til Familien Stang's??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sørlands chips og intel 845i :smile: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 1. Kims salt 2. Maarud salt 3. Maarud sprø mix paprika Alle disse serveres selvfølgelig sammen med kaaald øl... Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 22:46, skrev Goebbels:Familien stangs originale, tror det er maarud som produserer de. med biff og løk!! nammenam!! Helt vannvittig enig!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Må nok gå for sørlands ja... Har de enda den der historien om hvordan det starta på baksida? Han som kommer hjem med 3 søppelsekker med chips og tvinger alle til å smake... :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Sprø Mix! Både paprika og salt. Ellers er jo Cheese Doodles kjempegodt, men pleier bare å spise det når jeg er alene, for det lukter så felt for andre.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå