tjuddi Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 alle versjoner av Superchips uten tviiil! Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sørlandschips og kim's havsalt er suverene.. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Tortilla Cool Branch, uten tvil! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 17:39, skrev Dr.X:På Baksiden av Cheese Doodles står det mest antageligvis noe om hva den inneholder,vekt, osv....men bakDELEN er nok at fingra lukter som svin! :razz: (det kan jo til og med jeg som flytta til norge for et par år siden...) Er nok ulempen det, gutten min. Bakdelen er det vi liker best ved det andre kjønn :wink: Forøvrig synes jeg Cheese Doodles er skikkelig digg, rent bortsett fra at både fingra og tenna blir full av illeluktende gunk. Sørlandschips og til dels Maarud Original (er det ikke det de heter, de brune posene?) er uansett favoritten. French Fries er også digg, så lenge jeg har noe å døyve saltet med. Også Kims Mexican Fiesta da, den fødte party-chipsen. Lenke til kommentar
manpower Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg liker kim`s best Lenke til kommentar
daho Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Må bare si Maarud Salt + fatterns hjemmelagde hvitløks dipp, du skifter aldri tilbake til vanlig dipp etter du har smakt denne :smile: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sørlandschips Det er så digg..likte den gamle typen bedre tho Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Familien stangs originale, tror det er maarud som produserer de. med biff og løk!! nammenam!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 tortilla (??) chips og salsa dip NAM NAM! er ikkje dette egentlig en typisk søppelpost?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: er ikkje dette egentlig en typisk søppelpost?? Joda. Jeg skulle egentlig vært en slem moderator og flytta posten, men jeg fikk så frøktelig lyst på potetgull... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Familien Stangs ruler! Kjøper "aldri" noe annet enn det hvis jeg skal ha potetgull! Åsså julebrus da.... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 det går som regel i tre forskjellige: [*] sørlands chips [*] tortilla (eller doritos) [*] baconsnacks (de store gjennomsiktige posene) mmmm, vanlig maarud salt&pepper med en eller annen dipp er også godt en gang iblant Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Syns de fleste chpis er god eg så lenge det er dipp til så smaker aller godt. Har ikke kommet over chips som eg syns er direkte dårlig. Men anyways Paprika smak er best! :smile: Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 17:39, skrev Dr.X: Quote: Hehe! :razz: Alt har sin bakside vet du :wink: Forresten, Cheese Doodles'ene må ligge ute litt sånn at de blir litt seige, da er de best (smaker mye mer da ) På Baksiden av Cheese Doodles står det mest antageligvis noe om hva den inneholder,vekt, osv.... men bakDELEN er nok at fingra lukter som svin! :razz: (det kan jo til og med jeg som flytta til norge for et par år siden...) kanskje litt useriøst men jeg måtte bare... :razz: Det heter ulempe, ikke bakdel :smile: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Maarud med paprika er det beste potetgullet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Er nok ulempen det, gutten min. Bakdelen er det vi liker best ved det andre kjønn :wink: Forøvrig synes jeg Cheese Doodles er skikkelig digg, rent bortsett fra at både fingra og tenna blir full av illeluktende gunk. Det er sant! Hehe... :razz: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg tror min favoritt-chips (ivertfall en av de) er Maarud Spring Onion & Cheese :wink: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Microchips... Seriøst: Sørlandschips. (Rart at det ikke er flere som lager lignende potetgull) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Helt enig! Sørlandschips er utrolig godt, særlig kryddret :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Helt enig! Sørlandschips er utrolig godt, særlig kryddret :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå