maxmhz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja, du hørte riktig! Nå skal DU få skrive opp DIN favoritt chips her: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sørlandschips :smile: Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hmm... Er ikke neon fan av chips (heter nå potetgull der jeg kommer fra da :wink: ), men paprika chips er godt hvis jeg må velge... Personlig er jeg heller en stoooor fan av Cheese Doodles Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Pringles eller Maarud Spring Onion and Cheese. Pringles er ikke så gode til dipping. Å ja, kims Garlic Chips er også svingode. Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kom på Pringles nå ja! Pringles Barbeque er skiit god!! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 sørlandschips ja! lukt på fingra dine etter du har spist cheese doodlez krisfred Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 sørlandschips ja! lukt på fingra dine etter du har spist cheese doodlez krisfred Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 17:28, skrev brukernavnet:sørlandschips ja!lukt på fingra dine etter du har spist cheese doodlez krisfred Hehe! :razz: Alt har sin bakside vet du :wink: Forresten, Cheese Doodles'ene må ligge ute litt sånn at de blir litt seige, da er de best (smaker mye mer da ) [ Denne Melding var redigert av: krisfred på 2002-12-02 17:32 ] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Hehe! :razz: Alt har sin bakside vet du :wink:Forresten, Cheese Doodles'ene må ligge ute litt sånn at de blir litt seige, da er de best (smaker mye mer da ) På Baksiden av Cheese Doodles står det mest antageligvis noe om hva den inneholder,vekt, osv.... men bakDELEN er nok at fingra lukter som svin! :razz: (det kan jo til og med jeg som flytta til norge for et par år siden...) kanskje litt useriøst men jeg måtte bare... :razz: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 liker intel chips(et) jeg. hehe.. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg må nok sverge til Maarud produkter jeg *host*siden_jeg_jobber_der*host* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 den der nye Mediterranean-chipsen.. går veldig godt sammen med et par øl. :smile: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 mAArud salt&pepper er bare best! Eneste chips`n man kan spise mye a uten å bli lei :smile: ! Lenke til kommentar
kai_nilsen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Beste chipsen er KiM fjellchips, med rømme og pepper. MmmmmMMMmmmMMMMMMmmmmm.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sørlandschips Ellers vil jeg bare si at Pappa serverte den guffa Microplex sender med ting&tang til søstrene mine Han smakte jo selv først da :smile: Smakte cheesdoodles sa han, og det GJØR DET OXO!!!! Ungene spiste forøvrig alt, og lever enda Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sour cream and onion Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 18:29, skrev Xvani:Sørlandschips Ellers vil jeg bare si at Pappa serverte den guffa Microplex sender med ting&tang til søstrene mine Han smakte jo selv først da :smile: Smakte cheesdoodles sa han, og det GJØR DET OXO!!!!Ungene spiste forøvrig alt, og lever enda Ja, jeg vet det! Det smaker ikke fullt og helt Cheese Doodles, men det er i samme familie! :smile: Bedre å spise dem enn å fylle søplekassa med luft :wink: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 har hørt en plass at det kan være laget av mais de pakke greiene Lenke til kommentar
eught Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Superchips salt. Den har en helt spesiell smak og er akkurat passe sprø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå