Nutjob Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ah, Kobla feil eller fucka vmod eller noe slikt? Uansett så er det jo dritkjiipt. 7985803[/snapback] var nok feilkobla fra min side ja, førte ekstra strøm gjennom hovedkortet Lenke til kommentar
Mow Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan noen måle hvor god plass det er inni kabinettet for meg? Jeg skal muligens gå for 8800gtx SLI eller R600 Crossfire (når det kommer ut) og det er greit med et kabinett som har plass:) Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan noen måle hvor god plass det er inni kabinettet for meg? Jeg skal muligens gå for 8800gtx SLI eller R600 Crossfire (når det kommer ut) og det er greit med et kabinett som har plass:) 8093328[/snapback] Ca. 28 cm frem til nedre hd-cage. Har GTS selv, og det går bra. Men det finnes jo lengre kort enn dette. Da måtte man evt. fjerne den nederste og bruke den over til hd. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar. Da blir det nok dette kabinettet Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Takk for svar. Da blir det nok dette kabinettet 8093539[/snapback] Ingen årsak. Husker du lengden på R600-korta? EDIT: Fant selv. De kraftigste 12,4"=31,5 cm. De andre er en del kortere, uten at ATI har bekreftet dette såvidt jeg kan se. 8800 GTX er ca 26,5 cm og går med mange mm's margin Endret 6. mars 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
Mow Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 24,1cm på retail versjonen. 31,5cm på OEM, men OEM er ikke noe man kjøper uten videre Edit: ja du fant ja. Men kortet på 24,1 er like kraftig som OEM versjonen. Endret 6. mars 2007 av Mow Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 24,1cm på retail versjonen. 31,5cm på OEM, men OEM er ikke noe man kjøper uten videre Edit: ja du fant ja. Men kortet på 24,1 er like kraftig som OEM versjonen. 8093757[/snapback] Bra, da slipper jeg bekymre meg for modding av kabinettet med det første. Vil gjerne ha hder akkurat der. Skal ha flere etterhvert. Min GTS går omtrent til kanten av hovedkortet, så de bør ikke bli så veldig mye lengre nå. Har ikke tenkt å oppgradere til R600 med det første heller da, men det kommer jo nye store kort hele tiden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Plastic fantastic fra Raidmax. Tynne pusslige vegger. Siste gang jeg kjøper noe fra Raidmax Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Plastic fantastic fra Raidmax. Tynne pusslige vegger. Siste gang jeg kjøper noe fra Raidmax 8094805[/snapback] eneste som er tynt i smilodon er fronten som er av plastik..noen som vet om det går lett å fjerne den? syns det ser bedre ut uten fronten..gjerne forklar EDIT: forøvrig må jeg si meg kjempefornøyd med smilodon. Gode løsninger og god plass syns jeg, er stål alt utenom fronten som er av plastik, som sakt ser den bedre ut uten, så jeg kommer til å fjerne den inne i kabinettet er det nyttet aluminium på cd og hd holder. skinnene som du skal feste cdrom med i front er av metall og ikke plastik som det er blandt anna i thermaltake matrix EDIT 2: har forresten mottat nytt hk nå men selfølgelig var det 20 pins atx kontakt i hk, mens det var 24 i PSU. men nå er overgang bestilt og jeg krysser fingrene på at pc er oppe og går når den kabelen er på plass mvh zaltmann Endret 6. mars 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå