Nutjob Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Imageshack.us var treeeigt hos meg Bruker vedleggs funksjonen jeg. Takk for forslaget Nå er det bare til å kommentere folkz Mvh Vegard aKa. zaltmann <3 Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 det eneste jeg kan si er minuset er viftene de har bare 2 ledninger og ikke 3 pins så disse går ikke over hovedkort eller viftestyring. har raidmax sagitta og jeg ble veldig skuffa når det følgte med 2pins molex og ikke 3 pisn vifter for de passa ikke i viftestyringa mi Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 takk for at du tok bilder. Så mye bedre ut der. Flott egentlig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 det eneste jeg kan si er minuset er viftene de har bare 2 ledninger og ikke 3 pins så disse går ikke over hovedkort eller viftestyring.har raidmax sagitta og jeg ble veldig skuffa når det følgte med 2pins molex og ikke 3 pisn vifter for de passa ikke i viftestyringa mi 7909053[/snapback] hva mener du`? kan jeg ikke bruke viftestyring? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da må du ha vifter med 3 pins tilkobling.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Da må du ha vifter med 3 pins tilkobling.. 7910354[/snapback] går an med overgang da? overgang fra 4 pins til 3 pins Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det går ja. Men kjøp heller vifter som flytter mer luft og bråker mindre. For slike vifter som følger med er ofte helt elendige. Silentx er å annbefalle. Har en som flytter 72cfm og bråker kun 14dba. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det går ja. Men kjøp heller vifter som flytter mer luft og bråker mindre. For slike vifter som følger med er ofte helt elendige. Silentx er å annbefalle. Har en som flytter 72cfm og bråker kun 14dba. 7911712[/snapback] oi link? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Denne har jeg- veldig fornøyd. Denne er også og annbefalle- men flytter bare halvparten så mye luft og bråker. Eneste er det er stor prisforskjell. denne flytter UTROLIg mye, men bråker som et jetfly. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg kan ikke justere viftene mine:( har denne viftestyringen:http://www.pcstyling.no/product.asp?numRecordPosition=2&P_ID=346&strPageHistory=cat&strKeywords=&SearchFor=&PT_ID=77 jeg kan ikke det:( Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg kan ikke justere viftene mine:(har denne viftestyringen:http://www.pcstyling.no/product.asp?numRecordPosition=2&P_ID=346&strPageHistory=cat&strKeywords=&SearchFor=&PT_ID=77 jeg kan ikke det:( 7912018[/snapback] Legg den i en slik [url(her skriver du = tegn- parantesene)www.vg.no]her skriver du hva den skal hete[/url] Merkelig. HVa slags tilkobling har viftene dine? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 viftestyringa mi har 3pins kobling og viftene har 4pins molex med bare 2 ledninger. har også kobla om med en kobling fra 3pins til 4 pins molex kontakt. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Kan anbefale mist vifter, egentlig alle typer.. bare å finne en som passer ditt behov. Kjøpte selv et Lian Li kabinett PC7BSCANDV2 med 3 stk. 120mm MIST-vifter (16.5 dBA) og 1 stk. 80mm MIST-vifte (19 dBA) De er både utrolig stille, og holder det alltid god og kaldt i min nye pc! Av personlige erfaringer vil jeg anbefale deg Silentx eller Mist, hvis du ikke er så glad i støy. Men dog glad i lave temperaturer. Endret 10. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 noen som anbefaler viftestyringer her? hva slags? link? så link til overgang også..4 til 3 pins Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du kan jo se på zalman sin billige mcf-1 eller noe, eller Sunbeam's Rhobeus? Sikkert noen skrivefeil i navnene der, men der har du i alle fall to gode og billige. Overgang fra 4 til 3 pins finner du på microplex eller clahs ohlson. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Du kan jo se på zalman sin billige mcf-1 eller noe, eller Sunbeam's Rhobeus? Sikkert noen skrivefeil i navnene der, men der har du i alle fall to gode og billige. Overgang fra 4 til 3 pins finner du på microplex eller clahs ohlson. 7913865[/snapback] men da har det oppstått problemer og viftestyring må utsettes jeg må bruke 1000 kr på nytt hk Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Oi, hva skjedde? 7981751[/snapback] ehm, ein liten kortslutning Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ah, Kobla feil eller fucka vmod eller noe slikt? Uansett så er det jo dritkjiipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå