Gå til innhold

Er Raidmax Smilodon bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det eneste jeg kan si er minuset er viftene de har bare 2 ledninger og ikke 3 pins så disse går ikke over hovedkort eller viftestyring.

har raidmax sagitta og jeg ble veldig skuffa når det følgte med 2pins molex og ikke 3 pisn vifter for de passa ikke i viftestyringa mi :(

Lenke til kommentar
det eneste jeg kan si er minuset er viftene de har bare 2 ledninger og ikke 3 pins så disse går ikke over hovedkort eller viftestyring.

har raidmax sagitta og jeg ble veldig skuffa når det følgte med 2pins molex og ikke 3 pisn vifter for de passa ikke i viftestyringa mi :(

7909053[/snapback]

hva mener du`? kan jeg ikke bruke viftestyring? :dontgetit:

Lenke til kommentar
jeg kan ikke justere viftene mine:(

har denne viftestyringen:http://www.pcstyling.no/product.asp?numRecordPosition=2&P_ID=346&strPageHistory=cat&strKeywords=&SearchFor=&PT_ID=77

jeg kan ikke det:(

7912018[/snapback]

Legg den i en slik [url(her skriver du = tegn- parantesene)www.vg.no]her skriver du hva den skal hete[/url]

Merkelig. HVa slags tilkobling har viftene dine?

Lenke til kommentar

Kan anbefale mist vifter, egentlig alle typer.. bare å finne en som passer ditt behov.

Kjøpte selv et Lian Li kabinett PC7BSCANDV2 med 3 stk. 120mm MIST-vifter (16.5 dBA) og 1 stk. 80mm MIST-vifte (19 dBA) De er både utrolig stille, og holder det alltid god og kaldt i min nye pc! :)

Av personlige erfaringer vil jeg anbefale deg Silentx eller Mist, hvis du ikke er så glad i støy. Men dog glad i lave temperaturer.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du kan jo se på zalman sin billige mcf-1 eller noe, eller Sunbeam's Rhobeus? Sikkert noen skrivefeil i navnene der, men der har du i alle fall to gode og billige.

Overgang fra 4 til 3 pins finner du på microplex eller clahs ohlson.

7913865[/snapback]

men da har det oppstått problemer og viftestyring må utsettes :hrm:

jeg må bruke 1000 kr på nytt hk :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...