Nutjob Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som har erfaringer/vet noe om dette kabinettet? Er det ett bra kabinett? Si det dere mener, jeg vurderer det sterkt fordi det er ganske billig syns jeg Mvh zaltmann aKa. Vegard Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Link? Bilde? Generelt er jeg missfornøyd med kvaliteten på Raidmax, har et på server. Men de fungerer til den rimelige prisen Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har Raidmax Smilodon, har hatt den i en måned nå og er veldig fornøyd! Folk klager over at det er mye plastikk på den, eneste som er av plast er litt på fronten, men ellers er det bare stål. Smarte løsninger har den å! Anbefales fra meg.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Her er link til produsentens spesifikasjoner over kabinettet..tror jeg kjøper det hvis det er enkelt og montere hovedkort og så videre. noen flere som har erfaringer med dette? link: http://www.raidmax.com/specs/smilodon.html Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Montere hovedkort er ikke no problem i det hele tatt, siden man kan åpne veggen som hovedkort skal være. Helt genialt! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ser helt kurrant ut. Prisen er da? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Ser helt kurrant ut. Prisen er da? 7876571[/snapback] jeg bestiller det gjennom en lokalforhandler..han bestiller inn varer fra norek.no, som er samme butikk som komplett men det er billigere, kun for forhandlere den siden der...Får kabinettet til 850kr av han.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser helt kurrant ut. Prisen er da? 7876571[/snapback] jeg bestiller det gjennom en lokalforhandler..han bestiller inn varer fra norek.no, som er samme butikk som komplett men det er billigere, kun for forhandlere den siden der...Får kabinettet til 850kr av han.. 7886628[/snapback] da hadde jeg heller valgt Lian Li til 995,- med plexi i siden om du ønsker det. Det er kvalitet og elsket her på forumet.. Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser helt kurrant ut. Prisen er da? 7876571[/snapback] jeg bestiller det gjennom en lokalforhandler..han bestiller inn varer fra norek.no, som er samme butikk som komplett men det er billigere, kun for forhandlere den siden der...Får kabinettet til 850kr av han.. 7886628[/snapback] På PC-UTSTYR får du den får 683kr! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 linker du til kabinettet da eller? Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 linker du til kabinettet da eller? 7888974[/snapback] Det kan jeg vettu! Raidmax Pcutstyr Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor ikke kjøpe et Lian LI istedet? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor ikke kjøpe et Lian LI istedet? 7892944[/snapback] fordi jeg har kjøpt dette og har fått montert hardwaren..kjempefornøyd med dette kabinettet..kjempe kjølig og god plass Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er godt du er fornøyd da Post noen bilder? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser helt kurrant ut. Prisen er da? 7876571[/snapback] jeg bestiller det gjennom en lokalforhandler..han bestiller inn varer fra norek.no, som er samme butikk som komplett men det er billigere, kun for forhandlere den siden der...Får kabinettet til 850kr av han.. 7886628[/snapback] På PC-UTSTYR får du den får 683kr! 7888467[/snapback] Jeg betalte 682,- for mitt på Amentio. Bra kabinett, bortsett fra plast i front, som kanskje er litt svak. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noen som kan poste et bilde fra virkeligheten? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noen som kan poste et bilde fra virkeligheten? 7906955[/snapback] Her er review. http://www.3dgameman.com/content/view/4286/103/ Har tatt bilder av mitt kabinett også. Men det holder vel med review? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, jeg vill se ditt også Men takk for review'et Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) skal fikse bilder..må bare finne digitalkamera først så er det å finne blitzen og fjerne den :ellers viser ikke lysene EDIT: får faen ikke av blitzen jeg :S noen som vet? er ett Olympus Stylus u[mju:] 300 DIGITAL elns. går det bra med bilder det du ikke ser at det lyser? EDIT 2: Faen! står at noen har brukt email adressa mi før på photobucket :S Endret 9. februar 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 www.imageshack.us Eller bruk vedlegg som du får opp når du skal poste her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå