Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om analsex

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Ta dere god til på forspillet.. Ellers kan det være fryktelig vondt for gutten.. Var engang jeg var ganske beruset og før jeg viste ordet av det hadde jenta som satt oppå meg klart å stikke kuken i analen.. Jeg hadde så vondt at det er helt skummelt. Bruk glidemiddel og god tid..

Jeg vet ikke om dama jeg rota med var noe sado dame eller noe slikt ,men jeg nekter å tro at det kan ha vært godt for henne.

7881271[/snapback]

hehe, hu virka litt små sprø da.. eller så liker hunn deg bare da, og vill eprimentere :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan også være greit at man har prøvd litt med en finger eller et leketøy, før man satser på penetrening! Cluet er å ta dette gradvis, slik at man ikke kjører på for fullt med en gang!

Vil prøve å vri dette her litt... De som gjerne vil ta jenta i rumpa, hva hadde dere sagt dersom jenta hadde sagt det samme til dere, at ho ville prøvd å ta deg i rumpa? Eller at dere kunne hatt analsex dersom ho fikk prøve det samme på deg som det du gjorde på ho? Hadde det da vært like aktuelt?

Lenke til kommentar
Men uansett, til trådstarter :)

På apoteket får man kjøpt små klyster som man kan ta som en ektra sikkerhet før man prøve analsex. Dette er små "poser" med ei veske som man spruter opp i endetarmen og som man deretter skal sørge for å holde inne så lenge som man klarer(premie til de som klarer det lengst!), innen en maks tid så klart(15 min eller noe slikt?). Dette renser virkelig opp og sørger for at det ikke er noe dritt igjen. Microlax eller noe slikt heter det.

7878993[/snapback]

Denne du mener? :p

Lenke til kommentar
hehe, gabi sier noe.

Jeg vil gjerne ta jenta i rumpa, men ga opp det "prosjektet" for en liten stund ialfal. Men da hu prøvde å putte en finger i rumpa mi så blei det  :wow:

og vel, den fingeren forsvant fort :p

7947618[/snapback]

Hvis det er én ting som ikke funker, så er det å mase på partneren om analsex! Tid er et viktig aspekt!

Jasså? Så du likte det ikke? Litt snodig egentlig, i og med at vi gutter har g-punktet vårt der ;) Jeg har ikke noe i mot en finger f.eks., synes det er ganske deilig egentlig...

Lenke til kommentar
Omg, jeg er enig med Steffy :ph34r:

Menja, åpenhet skader ikke akkurat forholdet, nei (;

7974985[/snapback]

Joa, er enig med at kommunikasjon er veldig viktig i sexlivet, og at det kan bedre forholdet. Men det er ikke sikkert at dette med analsex er like enkelt for alle par å snakke om. Selv er jeg litt konservativ på akkurat det området, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Endret av Finn-Willy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vaskingen på forhånd er ikke noe annet enn det du gjør hver dag i dusjen, men du bør jo være grundig uansett før sex. Jeg vil også anbefale at dere slikker hverandre i rumpa, gjerne som forspill. Det er utrolig deilig. En gang kan du prøve å runke ham (gjerne med litt glidemiddel) mens du slikker ham i rumpa. Da kommer han fortere enn du kan si "kondom"! ;)

7876101[/snapback]

Beklager at jeg sier det. Men det der høres ubeskrivelig kvalmt ut.

7876834[/snapback]

Heeelt enig med Neppe!

Lenke til kommentar
Vaskingen på forhånd er ikke noe annet enn det du gjør hver dag i dusjen, men du bør jo være grundig uansett før sex. Jeg vil også anbefale at dere slikker hverandre i rumpa, gjerne som forspill. Det er utrolig deilig. En gang kan du prøve å runke ham (gjerne med litt glidemiddel) mens du slikker ham i rumpa. Da kommer han fortere enn du kan si "kondom"! ;)

7876101[/snapback]

Beklager at jeg sier det. Men det der høres ubeskrivelig kvalmt ut.

7876834[/snapback]

Heeelt enig med Neppe!

8098560[/snapback]

Har dere prøvd da? Hvordan kan dere si at det høres kvalmt ut når dere ikke har testet det? :dontgetit:

Lenke til kommentar

De må jo få lov til å synes hva de vil. Det er ikke å anbefale å gjøre noe slikt dersom man synes det er kvalmt heller. Da blir nok opplevelsen dårlig. :)

Men personlig har jeg vanskelig for å forstå hvorfor de synes første setning i det sitatet er kvalmt. Resten kan jeg forstå bedre at de reagerer på.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...