Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om analsex

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Hei jeg har lyst til å prøve analsex med typen min. Han har erfaring med det fra før men det har ikke jeg og jeg er litt nysgjerrig på noen ting. For eks. hvordan vet man at man er clean baki der? Vil jo nødig at han skal støte på noe dritt... Og er det nødvendig å bruke kondom om man er sykdomsfrie begge to? Hvordan vaske seg på best mulig måte før "akten"? Og en annen ting.. Typen min har ganske stor pikk og jeg er egentlig ganske småvokst så jeg er redd det kanskje er for trangt, hvordan løser man det? Og er analsex vondt? Jeg mener det høres jo litt vondt ut, men det skal visstnok være deilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra på do og tøm deg, så skal det en del til for å få dritt til å komme ut. Ikke spis noe etter du har vært på do. Du kan ta diarèpiller elns, slik at alt bare renner ut av deg.. da er du hvertfall trygg på at du er tømt.

Det er lurt å bruke kondom fordi det er bakterier der bake, og han kan få infeksjon.

Bruk masse glidemiddel og start med 1 finger, så 2 og så fortsetter det til hullet er løsnet opp.

Det er ganske variert på om det er godt eller ikke, men hvis jenta slapper og gutten ikke haster seg på så pleier det å bli godt for jenta.

Lenke til kommentar

ja det er jo ganske sjokk? egnetlig ikke da Lakus :p har møtt mange jenter som er interessert i å prøve det jeg.. de har bare hatt en del spørsmål, men likevel ikke sagt : NO WAY JOSE!!

Men til trådstarter, selvom dere begge er fri for diseases, så er det en stor del forskjell i bakteriefloraen baki der og til vanlig lissom.. så om de kommer inn steder de ikke skal være, så kan det gi en del "ubehageligheter" for typen din.. så bruk kondom.. og for all del, ikke gå fra toern til enern under samme samleie :p da du heller ikke vil ha disse bakteriene i deg... fordi du får de samme infeksjonene ;)

Lenke til kommentar

Ta dere tid - god tid. Han bør vide deg ut litt der bak først med en finger eller to, sakte og pent. Det kan være vondt hvis man ikke er forsiktig. Du sier han er stor, så da er det viktig med lang oppvarming først. Helst bør du kjøpe inn en liten dildo som er beregnet på rumpa og trene litt med den først.

Du får også kjøpt skyllepumper (der hvor du kjøper dildo), som du kan bruke til å skylle tarmen med når du er på do før analsexen. Det er en plastballong/-beholder som du fyller med varmt vann og sprøyter inn i rumpa. Det er ikke nødvendig, men kan være greit for å føle deg sikrere på at du er ren, hvis dette er et sjenanseproblem som gjør at du ikke slapper av. For det er viktig at du slapper av, både psykisk og fysisk. Hvis du spenner deg, kan det bli både vondt og vanskelig å få han inn..

Bruk kondom og masse glidemiddel. Rundt og inni rumpehullet, men også på kondomet. Et triks er å ha et vannglass med lunkent vann stående ved sengen og ha litt vann på, sammen med glidemiddelet. Da blir det ekstra glatt. Når det er tid for han å komme inn i deg, kan du sitte oppå han og styre ting selv i begynnelsen. Vær forberedt på at det kan være litt vondt først, men etter hvert går det over og blir en deilig opplevelse! Analen har sterke erotiske soner og det er virkelig deilig for begge to. Han vil føle at det er trangere enn vanlig. Du kan bruke musklene der bak for å øke nytelsen hans. Jeg tror du vil elske det også. ;)

Vaskingen på forhånd er ikke noe annet enn det du gjør hver dag i dusjen, men du bør jo være grundig uansett før sex. Jeg vil også anbefale at dere slikker hverandre i rumpa, gjerne som forspill. Det er utrolig deilig. En gang kan du prøve å runke ham (gjerne med litt glidemiddel) mens du slikker ham i rumpa. Da kommer han fortere enn du kan si "kondom"! ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Ta dere tid - god tid. Han bør vide deg ut litt der bak først med en finger eller to, sakte og pent. Det kan være vondt hvis man ikke er forsiktig. Du sier han er stor, så da er det viktig med lang oppvarming først. Helst bør du kjøpe inn en liten dildo som er beregnet på rumpa og trene litt med den først.

Du får også kjøpt skyllepumper (der hvor du kjøper dildo), som du kan bruke til å skylle tarmen med når du er på do før analsexen. Det er en plastballong/-beholder som du fyller med varmt vann og sprøyter inn i rumpa. Det er ikke nødvendig, men kan være greit for å føle deg sikrere på at du er ren, hvis dette er et sjenanseproblem som gjør at du ikke slapper av. For det er viktig at du slapper av, både psykisk og fysisk. Hvis du spenner deg, kan det bli både vondt og vanskelig å få han inn..

Bruk kondom og masse glidemiddel. Rundt og inni rumpehullet, men også på kondomet. Et triks er å ha et vannglass med lunkent vann stående ved sengen og ha litt vann på, sammen med glidemiddelet. Da blir det ekstra glatt. Når det er tid for han å komme inn i deg, kan du sitte oppå han og styre ting selv i begynnelsen. Vær forberedt på at det kan være litt vondt først, men etter hvert går det over og blir en deilig opplevelse! Analen har sterke erotiske soner og det er virkelig deilig for begge to. Han vil føle at det er trangere enn vanlig. Du kan bruke musklene der bak for å øke nytelsen hans. Jeg tror du vil elske det også. ;)

Vaskingen på forhånd er ikke noe annet enn det du gjør hver dag i dusjen, men du bør jo være grundig uansett før sex. Jeg vil også anbefale at dere slikker hverandre i rumpa, gjerne som forspill. Det er utrolig deilig. En gang kan du prøve å runke ham (gjerne med litt glidemiddel) mens du slikker ham i rumpa. Da kommer han fortere enn du kan si "kondom"! ;)

7876101[/snapback]

hmm.. det viste jeg ikke. jeg utalte meg kansje litt fort.. ps.. trekker tilbake den forige meldingeng og sier isteden: ha en god opplevelse :)

Lenke til kommentar

7876101[/snapback]

Beklager at jeg sier det. Men det der høres ubeskrivelig kvalmt ut.

Lenke til kommentar

Eg må si det høres deilig ut å bli slikket bak samtidig :)

Føler at det er for mange fordommer ute å går om dette. Er man rein så er man rein. Vi mannfolk har flere sensuelle punkter der bak en de fleste våger å innrømme(selv ovenfor seg selv).

Problemet mitt ligger mer med alt håret. Eg er ikke komfertabel at det skal rotes bak der i alt håret, nettopp pga alt håret. Barbere det bort har eg ikke prøvt enda dog, selv om eg barberer senior støtt og stadig...

Men uansett, til trådstarter :)

På apoteket får man kjøpt små klyster som man kan ta som en ektra sikkerhet før man prøve analsex. Dette er små "poser" med ei veske som man spruter opp i endetarmen og som man deretter skal sørge for å holde inne så lenge som man klarer(premie til de som klarer det lengst!), innen en maks tid så klart(15 min eller noe slikt?). Dette renser virkelig opp og sørger for at det ikke er noe dritt igjen. Microlax eller noe slikt heter det.

Og deretter har man fått mange tips og råd allerede. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

7876101[/snapback]

Beklager at jeg sier det. Men det der høres ubeskrivelig kvalmt ut.

7876834[/snapback]

Nå er du gammel og konservativ, da.

Lenke til kommentar
Nå er du gammel og konservativ, da.

7879132[/snapback]

SteffyPants. Du trenger faktisk ikke å svare på alt jeg sier. Jeg synes at slikking i rompa høres kvalmt ut. Det er min mening.

Om du synes det er lite konstruktivt eller meningsløst, så ja, grei. Men det er enda mer meningsløst av det å svare slikt som du gjør. Ikke minst ekstremt irriterende.

Det du poster som svar en mye mindre givende en ei mening som blir sagt.

Lenke til kommentar

Ta dere god til på forspillet.. Ellers kan det være fryktelig vondt for gutten.. Var engang jeg var ganske beruset og før jeg viste ordet av det hadde jenta som satt oppå meg klart å stikke kuken i analen.. Jeg hadde så vondt at det er helt skummelt. Bruk glidemiddel og god tid..

Jeg vet ikke om dama jeg rota med var noe sado dame eller noe slikt ,men jeg nekter å tro at det kan ha vært godt for henne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vil også anbefale at dere slikker hverandre i rumpa, gjerne som forspill. Det er utrolig deilig. En gang kan du prøve å runke ham (gjerne med litt glidemiddel) mens du slikker ham i rumpa. Da kommer han fortere enn du kan si "kondom"! ;)

7876101[/snapback]

Second that! Du er nok ikke alene om å finne dette meget opphissende og pirrende! Det er ikke akkurat vondt å bli slikket i rumpa av jenta heller, gir en spesiell følelse som er ekstra pirrende, sikkert fordi det egentlig er litt «tabu» for mange...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...