ELR Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Heisann! Noen som vet hvor man kan kjøpe høyhastighets videokamera, og evt. en pris? Disse kameraene tar vel omtrent 1000 bilder/s hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hvis du søker forumet så finner du minst en tråd om det. Siden du spør om pris så koster det nok noen hundre tusen mer enn det du har råd til. Man kan få et sort-hvitt kamera med kvalitet som et dårlig webkamera for 15 000. Farver og god kvalitet kan man leie for 30 000 pr dag. Endret 4. februar 2007 av Kristallo Lenke til kommentar
ELR Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ahh, ok, fant ikke på søket mitt jeg Takk for svar, får vel begynne å spare litt! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjøpte ett Sony HDR-HC3 som har en høyhastighets funksjon kallt Smooth Slow Rec. Dette er helt genialt og jeg finner på sprell hver dag Lenke til kommentar
ELR Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Brilliant! Takker Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Haha, den youtubefilmen var morsom! Håper ikke det var deg!! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Sony HDR-HC3 er meget bra men kvaliteten på høyhastighetsopptak er begrenset og varigheten er begrenset til 3 sekunder. 120 fps på NTSC versjonen. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, men det er det nermeste du kommer et artig og greit høyhastighets til hjemmebruk. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå