lasse91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 han karen her er serriøst fantasifull, og det virker som at han har lite å drive med.... last ned sangene hans og nyyyyyyyyyyyt dem... HER ER SANGENE HANS Han disser en kar som du kanskje får et lite intrykk av gjennom dissa sangene... 1 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Uff. Synd at Urørt forpestes med sånt møl. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var jo sinnsykt fengende da, men ikkeno mer Har en kompis av meg som har noe lignende... Sjekk ut "I am Bleiko" Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skjerp deg Lasse, ikke heng ut fyren fordi han er rar Men sangen er jo dårlig. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Var aboslutt fengende xD Edit: jeg skreiv dette før fyren beynte å synge Endret 4. februar 2007 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Må nesten le når jeg hører den, så dårlig at det blir bra Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Må nesten le når jeg hører den, så dårlig at det blir bra 7885475[/snapback] http://www11.nrk.no/urort/user/?id=62042 Må dere også høre når dere er først i gang. Det er en person som går på skola dems som de mobber fordi han er liten. Derfor er Laffe navnet på nesten alle av sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå