Zeph Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når eg åpnar ei side kjem det opp eit lite felt i adressefeltet der det står kor mykje som gjenstår å laste ned på sida, men er det mogleg å få programmet til å vise i detalj kva fil den held på med? Eg har eit problem med at det av og til tar veldig lang tid å laste ei side her på forumet. Det kan stå "Images 34/35" i opp til eitt minutt før sida er ferdig lastet, kunne godt tenke meg å vite kva som stoppar opp. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du kan i allfall få opp litt mer info ved å gå til view -> toolbars -> customize -> toolbars og velge pop-up at bottom ved progress bar. Da får man se hvor Opera laster ned ifra (f.eks. opplever jeg noen ganger at ad.ettellerannet.no tar litt tid her på forumet (tror det var adressen). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk! Akkurat det eg var ute etter, det er ein tråd om at denne ad-saken tar lang tid, så eg ville sjekke at det faktisk var den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå