VikinGz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg tenkte og starte og filme en del... det ser faktisk morsomt ut, redigere og legge ut litt på nette og slikt Men jeg har svært dårlig med penger... jeg kjøpte meg en bærbar pc som jeg skal bruke til redigering før jul (ca pris 5000kr) Så var det videokamerat sin tur... men jeg ser flere plasser selges en del JVC kameraer til 1500-2000kr... hvordan er disse? Eller bør man legge til en tusen lapp? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 ..tjaa.. "du får det du betaler for" Det finnes masse utvalg i 1500-2000 klassen, men husk for all del å kjøp et som har minidv som lagringsmedium.. f.eks https://prisguiden.no/product.php?product...iew=userReviews Har testet kamera selv og det funker "helt greit" ..men som tidligere: du får det du betaler for.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kommer ann på hva du skal bruke det til. Men et Dv kamera til 2000 er jo helt ok til normalt/privat bruk. Har nesten nesten samme kamera som linket til over, bare 326 med lys. Bra bilde og lett og bruke. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg vet nok at man får det man betaler for... og har ikke noe speielle formål med bruken... bare litt morsomt å lage haug med crazy videoer av ferie turer osv Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal du redigere filmene og legge ut på DVD så bør du også skaffe deg et godt videoredigeringsprogram. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Skal du redigere filmene og legge ut på DVD så bør du også skaffe deg et godt videoredigeringsprogram. 7994514[/snapback] Det er jeg klar over og har faktisk en lovlig utgave av pinacle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå