Ohny Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Idag klikka mobilen helt, en kompis skulle se på videoklipper, den hang seg først... så jeg måtte bare ta av batteriet, og da jeg skulle skru på igjen, så kjem det kun hvitt skjerm, også vibrer den hver gang trykker på av/på knappen. prøvde nå å oppdatere software, men samme resultat. noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 verksted neste stopp, fikk samme problemet på min W810i var bare å sende til verksted sa elkjøp da. hadde brukt mobilen et par timer bare så jeg ville ha ny. måtte stå en stund før jeg fikk ny til slutt. lykke til. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 verksted neste stopp, fikk samme problemet på min W810i var bare å sende til verksted sa elkjøp da. hadde brukt mobilen et par timer bare så jeg ville ha ny. måtte stå en stund før jeg fikk ny til slutt. lykke til. 7876274[/snapback] går det på garantien? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ja det gjør det, så lenge den ikke har fukt og/eller støt skader. dette skulle min selger sende inn til verksted forå finne ut av, men siden telefonen bare hadde blitt brukt et par timer fikk jeg allikevel ny. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 oka oka... takk for svar, evt hvis jeg får en ny en... f%#& alt på telefon blir borte. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 husker ikke, men kanskje du har tilgang til det som ligger på telefonen via usb-kabelen? bare kopiere alt til pc'en. tror du kan spørre om at de henter ut det som er på den også, men er veldig usikker der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå