boffer1 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) jeg kjøpt båt i 2004 en plastsnekk er en sabb disel 8-10 hk i den pussa den opp vår/sommer 2006 er ike helt ferdig har lit små pell igjen men de skal jeg ta te våren:) båten så sån ut når æ kjøpe den begynt å pusse opp invendig:) har bytta alle vinduen og gumilista også har jeg jo sota vinduen:D [attachmentid=128446 hva syntes dere om båten så lankt? Endret 4. februar 2007 av boffer1 Lenke til kommentar
oletider Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 å den var peeeeeen litt snål form på selve båten, men men. Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 ja den er lit rara men en veldig greit båt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Litt rar form på selve båten, men ser ut som er gjort en bra jobb da Ble kult med Sota ruter. Lykke til vidre... Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 takk:) ja synte au det blei tøfft te våre skal æ pusse opp motoren å kansje æ hvier inn none neonlys i den;)hehe:P Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilket merke er båten? skroget synes jeg ligner på tromøy 22 eller 23 men overbygget har jeg ikke sett før, men god sjøbåt vertfall Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 ekke sikker sjøl en ganga hehe:P hehe men er en veldig grei båt å kjøre mæ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå