RODA Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hallo Jeg har tenkt på et par små ting for å gjøre min Zafira litt mer personlig til sommeren..... Øyelokk og ny grill var det jeg tenkte på. Jeg er selv elendig på Photoshop, men har forstått det er noen som kan det her inne....... Er det noen som har lyst å sette dette på min bil? Legger ved bilder av bil, lyktespoiler og grill. Venter i spenning! Mvh Rolf Ikke så mye fart her........ så jeg prøvde å gjøre litt i Paint av alle ting.... Fjernet logo i grillen. Endret 8. februar 2007 av RODA Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det bare meg elller det det plast rundt bilen? jeg ville ha lakka dette i bilens farge, senket og satt på sota ruter bak og takvinge bak med bremselys i. Da hadde det blitt bra papparacer, kanskje ikke så stor motor, men utseendemessig. Lenke til kommentar
RODA Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Er det bare meg elller det det plast rundt bilen? jeg ville ha lakka dette i bilens farge, senket og satt på sota ruter bak og takvinge bak med bremselys i. Da hadde det blitt bra papparacer, kanskje ikke så stor motor, men utseendemessig. 7904873[/snapback] Det er ikke bare deg Det stemmer at det er plastlist rundt hele bilen, og på de siste utgavene som kom før modellskifte så var dette lakkert. Ordentlig lakk for plast/gummi er grisedyrt og ikke så veldig aktuelt .... Senking blir nok ikke aktuelt før det må skftes dempere eller no sånt og fjærene uansett må av. De fem bakerste rutene er originalsotet, men det vises ikke så bra på de soltfylte bildene. Vil ikke ha noe "jalla"-film, så det får duge. Takvinge hadde vært fint, så en bra her om dagen. Fra Streetdesign.no. Papparacer ja, hehe. Dette er en 2002 elegance 1.8. Ikke såååå racer med 125HK, men bittelitt utstyr er det jo. Sportsstoler, computer, cruise, AC og litt sånn. Satser i første omgang bare på å gjøre den litt mer "min" med emblemfri grill og kromlist på leppa foran. Hadde vært morro å se hvordan det ble med "øyelokk" også, men det ser ut som alle PS-ekspertene er på ferie :!: Mvh Rolf Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 OOOOH, ja det hadde gjort seg med lakk ja.. Jeg har vanlig billakk på mine plastdeler, er null problem. Bilen ville forandra utssende helt av det. Trur også at takvinge med bremselys i hadde vært perfekt som vi har nevnt før, er litt måskeptisk til chormmen du snakker om, men vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå