Wubbable Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har tenkt meg et nytt trådløst headset til under tusenlappen, og spør hvilket dere vil anbefale Har tenkt på dette, siden det virket bra https://prisguiden.no/product.php?productId=40711 Vil ha noe med god fyldig lyd, og litt bass Såg også dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=40710 Er åpen for flere forslag Lenke til kommentar
froosh Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sennheiser ftw! gogo RS 130 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) kthx froosh Som du sa, den første så mer slick ut EDIT: Hvis jeg bestiller fra SHG, må jeg betale tollavgift eller noe? (Så vidt jeg har forstått, så er SHG i danmark) Endret 4. februar 2007 av Vigilant Lenke til kommentar
Mentos Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Trådløse hodetelefoner er ikke noe bra valg. Har prøvd RS 130 og RS 140 selv og det var litt støy i lyden. Har nettopp kjøpt Sennheiser HD555 (ville kjøpe HD595 men de var litt ubehagelige å ha på) og er meget fornøyd med lyden! Du vil få bedre lyd opplevelse med hodetelefoner med ledning. Lykke til! Endret 6. februar 2007 av Mentos Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Sitter liksom 2-3 meter fra selve PCen, så jeg vil ha litt freedom Men den skurringen / støyen, er det veldig merkbart? Og kan jeg vandre rundt i huset med like godt signal hele tiden? Lenke til kommentar
Mentos Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 den støyen blir du alltid legge merke til. Jeg snakket med flere som har peiling på lyd og alle sier at trådløse hodetelefoner ikke er noe bra valg. Alle ikke-trådløse Sennheiser hodetelefoner har 3 meters ledning, så det holder for ditt bruk vil jeg tro. Hvis du har HI-FI KLUBBEN i din by kan du stikke innom dit og teste RS 130, de har det sikkert i butikken (det har de i hvert fall i Tromsø). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå