LMH Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenkte eigentleg å spør kva som var "normalt" å vere i når ein kjem gjennom spelet, men fann ut at det kan variere ein del, så spørsmålet blir som emnetittelen seier Har ikkje klart spelet sjølv, men er no straks i lvl 40. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er 54 og føler at jeg har en god del igjen å gjøre Har ikke runnet det jeg heller... Lenke til kommentar
steinarfb Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg er nå på level 66. Har gjort meg ferdig med Varant og rundt 75 prosent av Myrtana. Har såvidt vært i utkanten av Nordmar. 35000 xp for hver ny level nå. Kan vel klare 6 - 7 level til. Jeg satser på å gjøre flest mulig quests og utforske hver kvadratmeter av spillet. Å løse quests gir mer xp enn å drepe alle en kommer over. Stå på Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg har fulført, en hau med oppdrag igjen, men allikavell ferdig, jeg er vell på lvl 51, fantastisk spill! jeg er klar får nr.4 Endret 4. mars 2007 av Pibeba Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Husker ikke.. Tror jeg var noe å 60.. Nå er jeg mage og rocker, har rocket siden level 10:D fikk mana regen i lvl 10-11 tror jeg.. learn fast i lvl 2:D Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Nettopp klart det sjølv no, lvl 66 Fortsatt ein god del å gjere, spesielt i Varant, men fekk lyst til å gjere det ferdig. Var mage så ting begynte å bli litt for enkelt med 600+ AK. Husker ikke.. Tror jeg var noe å 60.. Nå er jeg mage og rocker, har rocket siden level 10:D fikk mana regen i lvl 10-11 tror jeg.. learn fast i lvl 2:D 7995966[/snapback] learn fast i lvl 2? how? Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ja det skulle du nok visst Ikke cheat.. Husk å ikke drepe for mange orker på starten, gjerne ingen:D Endret 25. februar 2007 av GothicGuy Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ok, here is the new list, added some traders and it's easier to read now... When books marked with * it means they are in area where you need reputatation to get to. Somewhere I wrote like "Aidan(Monastery)-4" it doesn't means that he gives you 4 tablets, it means that you can get 4x5=20 INT from it, but it might be 1 tablet that gives 20 INT at once... And don't forget to save before talking to merchants, because first time you talk to them they generate inventory and it might be possible that they wont have tablets at all. However I couldn't buy more that 3 tablets from each... MYRTANA Ardea -Books:INT,ALC Reddock -Books:ALC Cape Dun -Books: ALC, INT* -Traders: Deckard Montera -Millstone* -Traders:Basir Silden -Books:INT*, ALC -Traders:Temmy Geldern -Books:3xALC, 2xINT*, 3xALC*, -Traders:Jared, Renwik, Mirzo, Hamil -Millstone -Geldern Arena: 3 -Geldern Mine(with minecrawlers): 2 Trelis -Books: ALC, INT -Traders: Khabir Nemora Okara Faring -Millstone* -Books(need 75 rep with orcs):3xALC**, 2xINT** Gotha -Traders: Narkan -Books: INT(inside castle) Vengard -Millstonex4(these are outside castle) -Books(these are outside castle):ALC -Books(inside castle): INT, ALCx2 VARANT Braga -Books:INT one more INT book in nomad camp to the west Ben Erai -Books:ALC Lago Bakaresh Mora Sul -Traders: Ilja, Faesul Al Shedim -About 10 tablets lying around Ishtar -Books(need 75 rep with hashishin):INT, ALC NORDMAR Monastery -Books: 2xALC, INT Furnace -Millstonex2(you will have to kill lots of orcs before you can get there) Xardas' tower -Books: INT, ALC NPCs that can give you stones with or without quest Aidan(Monastery)-4, you have to bring him druid stone first Lester(Al Shedim)-2 Myxir(Al Shedim)-2 Medrarion(west of Mora Sul)-2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dere som har oppnådd så høy level, blir man nærmest uovervinnelig etterhvert eller? Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja og nei, du har jo bedre stats. Fienden dauer fortere men Shamanene griller deg uansett Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja og nei, du har jo bedre stats. Fienden dauer fortere men Shamanene griller deg uansett 8074200[/snapback] Haha, ja de er like koddne ennå, er vel lvl. 71 nå og har fortsatt litt problemer med de, spesiellt når der to Er ennå ikke ferdig, har fortsatt hele Varant og liberate, noen byer i Myrtanna og endel orc-camps i nordmar Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 var vell rundt level 50 når jeg klarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå