ulfn Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei Jeg har 3 maskiner m w2k og hub. I den ene som er fax server det et isdn adapter/faxmodem. Jeg ønsker og bruke dette for oppringt samband til en annen maskin. Dette går jo greit i fra fax maskinen , men hvordan kan jeg få en av de andre maskinene til og ringe opp via nettverket ?. De ser jo ikke modemet som er i faxmaskinen. Printere og disker kan man jo share men hva med et modem ? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Du kan kanskje bruke windows sin Internet connection sharing.. hvis det ikke blir noe krøll med protocolene da (ja jeg vet du ikke mener vanlig internet, men jeg tror det kommer på det samme) Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Du brukerjo et vanig AnaLog modem/ISDN Modem. du setter bare opp den ene tilå ringe og den andre til å mota/svare fra den andre. blir det ikke slik da? eller skal de andre også på det samme netverket også da kan vel du ta på internet deling muligens :???: _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-12-03 17:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå