Gå til innhold

360, fysisk skade, garanti? Løst!

Bertelsen

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg kjøpte meg 360 i forrige uke, og alt gikk bra.

Så skulle kompisen min begynne å tukle med det headsettet som fulgte med, han fant ikke ut hvor det skulle kobles inn, så han åpnet den luken til minnekort-pluggen, (se bilde hvis det skulle være tvil).

Så det lokket der har nå kommet inni maskinen, har kommet frem til at fjæren må ha hoppet av. Har ikke tuklet noe mer, så det burde gå på garanti. Den andre pluggen fungerer helt fint.

Kan jeg levere tilbake maskinen å be om en ny en med en gang? Eller må jeg sende den inn til rep.? Gidder ikke å gå uten 360 i en lengre tid nå. Den ble kjøpt på Lefdal hvis noen skulle lure.

På forhånd takk. :)

post-64650-1170618086_thumb.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nesten garantere deg at den sendes inn til rep. Dette er en sak som er lett for dem å fikse, så er ikke vits for dem å gi deg en ny :p

Tips; Ta av frontdekselet (stikk ett par-tre fingre inn der man setter inn USB ting i fronten, riv den løs. Ja, det kjennes litt farlig ut, men går nok greit ;)). Se om du kanskje kan sette på fjæra selv ^^

Lenke til kommentar

Prøvde å fikse den nå, var veldig enkelt. Tok grep inn der det er usb-porter og løsnet forsiktig platen foran. Fant igjen den halvveis løse fjæra, tok den helt av og la på plass lokket før jeg festet fjæra som på den ved siden av. Smekket på platen og god som ny.

PS: Kan være en fordel å sette på fjæren på den lille saken på det lille lokket før du fester det igjen, lettere da.

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Bare hyggelig det vettu. Har faktisk ikke en gang tenkt på å fikse min egen før denne tråden kom opp, og jeg har hatt den slik i over et halvt år. Ble rimelig pissed da det skjedde jeg også. Så takk til deg for at du minte meg på det. :)

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...