bujk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har nettopp innstallert Windows på nytt på min gamle Toshiba Tecra (laptop) og finner ikke driver til skjermkortet, skjermkortet heter S3 SuperSavage/IXC SDR (86c583) i følge everest home. Noen som kan hjelpe meg å finne driveren og hvordan jeg innstalerer driveren. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Trykk her og scroll ned til du finner SuperSavage (584) Drivers Edit: Eller trykk her for å komme direkte til SuperSavage-driverne. Endret 4. februar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
bujk Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Trykk her og scroll ned til du finner SuperSavage (584) Drivers Edit: Eller trykk her for å komme direkte til SuperSavage-driverne. 7871429[/snapback] Kjempe flott, da har jeg lastet ned driveren. Men hvordan innstallerer jeg driveren? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dersom det medfølger en .INF-fil kan du bruke denne framgangsmåten. Dersom det er en .EXE-fil er det automatisk installasjon når du kjører .EXE-fila (installer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå