xD^^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Heisann! Jeg har en slags logo jeg skal lage, hvor jeg skal lage striplede linjer. Her er en veldig kjapp skisse. Håper noen kan hjelpe meg. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) En måte som ikke fungerer helt optimalt, men som går er å: - Velg Ellipse Tool (Shift-U et par ganger) - Velg Shape Layers på verktøypaletten som kommer opp (under File, Edit osv) - Klikk på Style i verktøypaletten - Trykk på den lille pila i hjørnet av dropdown-boksen - Velg Dotted Strokes - Lag en sirkel Gratulerer, og du har en sirkel med en stygg "dotted line" Eventuelt: - Lukk Photoshop - Start opp Illustrator (programmet man skal bruke til logoer) - Lag en sirkel - Huk av for Dashed line i Stroke-verktøypaletten Gratulerer, du har en fin "dashed/dotted line" Fant en tutorial til deg om hvordan man lager dotted line. Kombiner denne med transform, og du har en sirkel med striplet linje som du kan gjøre til en ellipse. http://www.digitalscrapbookplace.com/unive..._brush_as.shtml Jeg frasier meg all gramatisk korrekthet i denne posten Endret 4. februar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå