Gå til innhold

Counter Strike Source på maskinen min?


arsi

Anbefalte innlegg

takk for tilbakemeldingen,

men hvis det hender at kvaliteten på grafikken er for dårlig for å spille... hvilket AGP grafikkkort kan dere anbefale rundt 1000kr + eller -

 

noe som drar spillet på 1024 x 800 fullt på detaljer og sånt. og tar de fleste spillene også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamoz selger et vifteløst 7600gs ("ubetydelig brukt") til 950,- nå.

http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...risguide&bhcp=1

 

Men jeg ville kanskje sjekket om jeg var fornøyd med ti4200 før jeg bestemte meg for å kjøpe nytt?

 

Dette innlegget har blitt redigert av Sjefern: i dag, 23:25

 

 

hva er vanlig prisen??

og ja, skal prøve ut ti4200 på css så fort den har blitt lasta ned. Tar evigheter, sitter faen meg på 40 kbps.. helt forjævlig :hrm:

Flere forslag noen?

Endret av arsi
Lenke til kommentar

Vanlig pris var 1095,- på det vifteløse kortet.

http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...risguide&bhcp=1

 

Edit: Det er ikke så mange alternativ til x1600pro og 7600gs. Det eneste igjen i din prisklasse da er x1650pro, men det driver alikevel ikke spill like bra som 7600gs. Så 7600gs er det nye kortet der du får mest for pengene.

 

Nå er det alltids et "men" da. Du kan jo selvfølgelig kjøpe brukt av noen. For 7600gs er ikke raskere enn de gode gamle 6800GT, 6800ultra, x800xl og x800xt, x850xt.

 

Så finner du disse til under en tusenlapp har du mere fps.pr.kr, men du mister jo garantien.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

dx level kan du skifte i config filen eller gjennom console. Det er en god stund siden jeg har gjort det, men det saag helt fint ut med dx.7 paa geforce kortet. Det eneste som var litt crap var vannet, men det er jo ikke saa viktig.

 

Screen (dx7)

cssmedgeforceddrkm1.jpg

 

 

Edit:

Hvis jeg husker rett saa hadde shg.no et demobrukt Asus GF 6800 512MB til uner en tusenlapp...

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...