Gå til innhold

Counter Strike Source på maskinen min?

arsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å funke utmerket på laveste innstillinger. Det er så mange på dette forumet som tror at man må ha minimum 6800ultra-kort bare for å få opp skrivebordet.... :nei:

Når gamer.no testet halfelife 2 når det var nytt i 2004 hadde de følgende maskin:

Anmeldermaskin: AMD XP3000+, 512MB RAM, Ti4200 128MB RAM, Windows XP

I rest my case...

Lenke til kommentar

Hva snakker dere om? Et Geforce Ti 4200 drar det spillet helt fint! Fikk det til å fungere uten problemer på et gammelt geforce DDR kort selv. Source motoren er genial når det gjelder støtte av hardware. Hvis du opplever fps drops er det bare å gå ned til dx.7 mode. Ikke noe mer innviklet enn det :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva snakker dere om? Et Geforce Ti 4200 drar det spillet helt fint! Fikk det til å fungere uten problemer på et gammelt geforce DDR kort selv. Source motoren er genial når det gjelder støtte av hardware. Hvis du opplever fps drops er det bare å gå ned til dx.7 mode. Ikke noe mer innviklet enn det :thumbup:

7871646[/snapback]

Jezz :)

Toppers det der...

Men hvor var det man gjore om det?

Lenke til kommentar
Kommer til å funke utmerket på laveste innstillinger. Det er så mange på dette forumet som tror at man må ha minimum 6800ultra-kort bare for å få opp skrivebordet....  :nei:

Når gamer.no testet halfelife 2 når det var nytt i 2004 hadde de følgende maskin:

Anmeldermaskin: AMD XP3000+, 512MB RAM, Ti4200 128MB RAM, Windows XP

I rest my case...

7871639[/snapback]

Riktig!.

Det kortet der drar det fint..

Et 5700LE kort drar source lett på 1024*800.

Hl2 og Source er mye mer cpu avhengig en gpu avgengig.

Så du kommer til og dra det helt fint.

Brodarn har 5600LE med en amd 3200+ cpu og 512 ram.

Han drar det helt smooth :)

Edit: Ja, han kjører 1024*800 med alt på high.

Tilfelle dere skulle komme og si "ja, men da kjører han nok med alt det andre på low" :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Min gamle lappy med 512 ram og Gf Go5200 64 mb drar CSS helt fint på laveste instillinger på 800x600. Når det står på som verst faller fps-en litt, men ikke verre enn at jeg tipper 35-40 FPS i gjennomsnitt. dette er jo veldig lavt, men for å svare på spørsmålet ditt;

ja

Lenke til kommentar
Du skriv noen i  "set launch option" på css tab.

som eks p.  -console

Også nå du gjøre det så  går du på  video setting så står  dx 7 eller 8  spør på hva du velger.

7871919[/snapback]

Ok...

For mitt mobil radeon 9700 sliter på dx9.. så hadde vært kjekt og valgt lengre ned, viss det er mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...