trettifire Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Okei. Jeg har vært urut og kjøpt en Dell-PC. Den har funka tålelig greit i et par år nå men det er en ting jeg har lurt på. Det går jo som kjent ikke an å overklokke de jævlene slik de kommer, og slik jeg har forstått det ligger problemet i BIOS'en. Korriger meg gjerne hvis jeg er ute og sykler. Går det da an å flashe bios'en med en flash som passer hovedkort og prosessor men som ikke j**vla dell står bak? Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Brukere av Dell skal ikke drive med slike avanserte greier... Har ikke hørt om alternative BIOS'er til Dell nei (men, når det er sagt, så er det rart ingen har laga noe sånt - det må jo være nok av interesserte folk...) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skriv f.eks. 'dell overclock' i google. Ikke særlig lystig lesing, men noen har drevet det ganske langt likevel. you can not overclock a Dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå