tfw Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) som dere ser på bildet har jeg 4 stk av disse brikkene i min pc. jeg vil bytte ut en 512 brikke med en 2 gb brikke. men er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe og hvor det er billigst. ikke spørr hvorofr jeg skal ha mere. bare hjelp meg med å finne en brikke på 2 gb som passe i min maskin. har hørt at KINGSTON er bra. men kansje dyrt? jeg vet ikke. men jeg takker for hjelp Endret 4. februar 2007 av tfw Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Windows takler dårlig over 3 GB RAM, så blås heller penga dine på noe annet. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 hvorfor det? hva med en 1 gb brikke da? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 jeg vet at DENNE kan jeg ha i pc'n min. pc'n må da klare 2.5 gb ram! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 ingen som tror noe om det? da bestiler jeg det da!? eller, asap da?! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Opptil 3GB klarer XP å benytte seg av, så 2,5GB skal gå greit. Men har du tenkt å kjøpe Vista etterhvert, kan du godt kjøpe 4GB RAM, for Vista bruker en del. Men har du AMD system bør du holde deg til to RAM-brikker. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg