robiwan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vurderer å kjøpe Xbox360, men lurer på hvordan jeg får digital lyd inn på stereoanlegget? Følger det med kabler til det i premium/pro pakka? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Premium pakken har rette utgangen til det. Men du treng ein stk optisk kabel. Male i begge endar. Kostar alt ifrå 100 kroner og oppover Lukka til! Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702205&hl= Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vurderer å kjøpe Xbox360, men lurer på hvordan jeg får digital lyd inn på stereoanlegget? Følger det med kabler til det i premium/pro pakka? 7870930[/snapback] Sjekk ut denne tråden Link Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Premium pakken har rette utgangen til det. Men du treng ein stk optisk kabel. Male i begge endar. Kostar alt ifrå 100 kroner og oppover Lukka til! 7870991[/snapback] Det er vel den samme kablen som er i vanlig xbox det...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 du kan like godt kjøpe core, hvis du ikke vill ha HD. og kjøpe en Monster komponent med optisk kabel.. veldig bra bilde og det følge med kabel til digital lyd... Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 du kan like godt kjøpe core, hvis du ikke vill ha HD.og kjøpe en Monster komponent med optisk kabel.. veldig bra bilde og det følge med kabel til digital lyd... 7877310[/snapback] Nah... Trenger jo både HD og trådløstkontroller... Men ellers takk for tipset. Blir bilde mye bedre med monster kabel enn den som følger med i Premium/pro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 du kan like godt kjøpe core, hvis du ikke vill ha HD.og kjøpe en Monster komponent med optisk kabel.. veldig bra bilde og det følge med kabel til digital lyd... 7877310[/snapback] Nah... Trenger jo både HD og trådløstkontroller... Men ellers takk for tipset. Blir bilde mye bedre med monster kabel enn den som følger med i Premium/pro? 7878622[/snapback] nå kjøpte jeg et monster med engang så jeg kan ikke si hva jeg synes om det.. men Monster er veldig veldig bra... dette kommer jo også ann på hvordan kvalitet Tv din er... men har du en ganske bra TV så får du nok mer ut av en monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå