Markaren Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Såg 10 minutter av episoden - gikk og la meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er kjedelig og teit. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hallo, hallo! Hvordan er det mulig å krasje noe som starter så bra så grundig? "Terje, jag är gravid"! Klisjé! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det to første episodene var kjempebra men dagens var litt dårligere... Ikke DÅRLIG, men dårligere enn de forrige. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg likte denne episoden bedre enn den som var forrige uke, cliffhangeren var enda bedre og tror på en knallavsluttning neste uke Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg likte denne episoden bedre enn den som var forrige uke, cliffhangeren var enda bedre og tror på en knallavsluttning neste uke 7973767[/snapback] Veldig enig. Trodde ikke jeg skulle se mer etter episode 2 som var dårlig, men gårsdagens episode var jo bra. Men litt varierende skuespiller-prestasjoner, er det ikke? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Veldig enig. Trodde ikke jeg skulle se mer etter episode 2 som var dårlig, men gårsdagens episode var jo bra. Men litt varierende skuespiller-prestasjoner, er det ikke? 7975147[/snapback] Skuespillerprestasjonene er ikke helt på topp hele tiden, det kan jeg være enig i. Men cliffhangere er noe denne serien virkelig kan Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Cliffhangeren i denne episoden sikret hvertfall at jeg kommer til å se siste episode også. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Må si meg enig. Episode 3 var bedre enn episode 2, selv om det gikk litt i bølger. Den dårligste skuespilleren i serien er helt klart han fyren Terje jobber for (ikke serberen, men han i dress...). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Må si jeg ble serdeles overrasket over at det var han politi-vennen til Terje som hadde holdt på med kona hans. Der tok serien en ny og spennende vending, også interesant, det med at hun dama Terje prøvde å drepe "Visste noe" Lenke til kommentar
jostor Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hvem tror dere drepte Sissel? Min teori står skjult nedenfor, slik at de som ikke vil lese spekulasjoner skal slippe det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sev tror jeg det var Elise. Hun var forelsket i Terje og gravid, for å slå kloa i ham drepte hun kona. Endret 19. februar 2007 av jostor Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå husker jeg ikke dette, men var ikke Elise i barnehagen da Sissel ble drept? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Må si jeg ble serdeles overrasket over at det var han politi-vennen til Terje som hadde holdt på med kona hans. Der tok serien en ny og spennende vending, også interesant, det med at hun dama Terje prøvde å drepe "Visste noe" 7975715[/snapback] Spennende? Dette var jeg 99% sikker på at var tilfellet. Endret 19. februar 2007 av Mott Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 For en teit slutt på en ganske bra serie. Jeg ble skuffa av den slutten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 For en teit slutt på en ganske bra serie. Jeg ble skuffa av den slutten. 8025465[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvem tror dere drepte Sissel?Min teori står skjult nedenfor, slik at de som ikke vil lese spekulasjoner skal slippe det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sev tror jeg det var Elise. Hun var forelsket i Terje og gravid, for å slå kloa i ham drepte hun kona. 7977302[/snapback] 1-0 til deg. Hvordan visste egentlig Cedomir dette? Jeg likte slutten. Serien klarte å rive seg vekk fra deler av den forutsigbarheten som har vært gjennomgående. De ga ikke opp klisjéene; hva er greia med "army-trommer" i den "snike gjennom skogen"-scenen? Endret 25. februar 2007 av G2Petter Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 rimelig bra avslutning på en rimelig bra serie.. litt av en tøffing han Terje. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg syns slutten var bra jeg. Om enn noe forutsigbar. Endret 25. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Serien og slutten var over jevnt bra, i forhold til mye av det vi har sett tidligere. Eneste som jeg ikke likte med slutten (og som overrasket meg), var at han ikke gjorde noe med Elise, men han ville vel bare ha fred etter alt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dæven - glemte å se siste episoden! Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå