Gå til innhold

Torpedo - Diskuter spenningsserien på TV 2 her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte denne episoden bedre enn den som var forrige uke, cliffhangeren var enda bedre og tror på en knallavsluttning neste uke :dribble:

7973767[/snapback]

Veldig enig. Trodde ikke jeg skulle se mer etter episode 2 som var dårlig, men gårsdagens episode var jo bra. Men litt varierende skuespiller-prestasjoner, er det ikke?

Lenke til kommentar
Veldig enig. Trodde ikke jeg skulle se mer etter episode 2 som var dårlig, men gårsdagens episode var jo bra. Men litt varierende skuespiller-prestasjoner, er det ikke?

7975147[/snapback]

Skuespillerprestasjonene er ikke helt på topp hele tiden, det kan jeg være enig i. Men cliffhangere er noe denne serien virkelig kan :dribble:

Lenke til kommentar

Hvem tror dere drepte Sissel?

Min teori står skjult nedenfor, slik at de som ikke vil lese spekulasjoner skal slippe det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sev tror jeg det var Elise. Hun var forelsket i Terje og gravid, for å slå kloa i ham drepte hun kona.
Endret av jostor
Lenke til kommentar
Må si jeg ble serdeles overrasket over at det var han politi-vennen til Terje som hadde holdt på med kona hans. Der tok serien en ny og spennende vending, også interesant, det med at hun dama Terje prøvde å drepe "Visste noe" :hmm:

7975715[/snapback]

Spennende?

Dette var jeg 99% sikker på at var tilfellet.

Endret av Mott
Lenke til kommentar
Hvem tror dere drepte Sissel?

Min teori står skjult nedenfor, slik at de som ikke vil lese spekulasjoner skal slippe det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sev tror jeg det var Elise. Hun var forelsket i Terje og gravid, for å slå kloa i ham drepte hun kona.

7977302[/snapback]

1-0 til deg.

Hvordan visste egentlig Cedomir dette?

Jeg likte slutten. Serien klarte å rive seg vekk fra deler av den forutsigbarheten som har vært gjennomgående. De ga ikke opp klisjéene; hva er greia med "army-trommer" i den "snike gjennom skogen"-scenen?

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...