Espein Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den kan lastes ned på alles kjære torrent side der det er svenske pirates som styrer skipet! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er vel engig med de fleste her at dette var en bra serie, som jeg kommer til å fortsette å følge med på videre. Hvis jeg husker det. Men jeg synes det til tider var litt vanskelig å høre hva de sa. Men fra neste episode blir den jo tekstet. 7888649[/snapback] Men de var jo såpass greie at de tekstet hvertfall de som snakket svensk i første episode, haha. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Syns denne serien ser ut til å funke veldig bra. Litt irritert over Axel Hennie, og han forretningsmannen, syns de virka litt som karrikaturer, men resten av rollene syns jeg gjorde en svært god jobb. Liker også stemningen de har klart å skape. Hørte på filmpolitiet at serien er skutt på film, ikke digitalt, noe som sørger for den flotte lyssettingen/stemingen. Jeg hadde litt problemer med dialogen i Kodenavn Hunter på NRK, syns det virket stivt og unaturlig. I Torpedo så det ut som om de hadde fått det mye bedre til! ..Forresten... Er hovedpersonen den samme som i de vannvittig irriterende Euronics-reklamene? ("Ståle, såg deg på byen. Har du fått deg ny dama? Ny dama ny mobil....." ) Lenke til kommentar
stout Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det noen som hvet om det går i reprise? Jeg fikk ikke sett det på Søndag 7888990[/snapback] Det ser ut til å finnes en rip på nettet. Svenskenes cyberutgave av Kjuttaviga er stedet jeg ville tittet først. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ble positivt overrasket av denne jeg, slettes ikke verst! Må følge med videre Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) :!: Gleder meg til morgendagens episode! Endret 10. februar 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Gleder meg til neste episode. Ser ut til at han går ganske berserk. Sa ingenting jeg vivalamorten. sikkert noe du innbilte deg. Endret 10. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hva sa du at du sa, sa du? ...Nevnarion Endret 10. februar 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En absolutt severdig førsteepisode, skal se episode 2 i dag, det er sikkert. Likte rollene ganske godt, og råskapen og realismen i serien, er jo noe nytt for norske serier, etter min mening. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 RAN som gikk i fjor var relativt rå også da. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Godt mulig, jeg så ikke på den. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mobilen min har sagt ifra, så nå er jeg klar for en ny episode. RAN er også bra, ja. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen som har noen formeninger om hva dere tror kommer til å skje i kveldens episode? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Tja, den var ikke like underholdende hele tiden, synes jeg. Syns de dvelet mye ved datteren hans, men det ble jo en klassisk cliffhanger på slutten da. Endret 11. februar 2007 av quakie Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fikk ikke sett hele episoden ikveld jeg Måtte rekke toget hjem -Hva skjedde? -Når går det reprise? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 -Når går det reprise? 7923469[/snapback] Hele uka på en svensk piratside Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 -Hva skjedde? 7923469[/snapback] Fint lite. Anti-helten vår banka opp en vestkant-homo og rota det til for seg. Syns serien hadde bra potensial etter episode 1, men datt på ræva igår. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ble ikke så veldig mye imponert over denne andre episoden gitt..! Får håpe det blir litt mer action neste søndag! Edit: TV2 har begynt å tekste Torpedo nå. Tekst-tv side: 222 klokken 21:45 på søndager Endret 12. februar 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Synes ikke episoden i går svarte helt til forventningene, men en særdeles spennende cliffhanger gjør jobben på slutten og jeg må gå å vente på neste ukes episode i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå