Gå til innhold

Torpedo - Diskuter spenningsserien på TV 2 her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tanker om serien fremover? Blir det hevn - heller i så fall mer mot noe à la Dead Man's Shoes enn typisk Hollywood-action - eller får vi se en mann som må takle sorg og savn samtidig som han desperat prøver å få seg et normalt liv, eller vil dansken (dansk-russeren? snappet ikke helt opp navnet på sjefen) fortsette å true og ramme de rundt Terje som hevn for tapet av "vennen"? Få høre hva folket mener.

Lenke til kommentar

Likte første episode! Det var noen stillige kamerasekvenser og det er et godt utgangspunkt at serien kan ta av. Men manuset er jeg ikke sikker på! Han sjefen til Jørgen Langhelle, kanskje den mest latterlige norske skuespilleren jeg har sett. Hørte dere hvilke replikker han fikk presset ut?

" You tell me a? " Hahahaha... På verste østlandsk! lol:)

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
Leste i dagbla i dag at Torpedo måtte tekstes, fordi tv2 hadde fått massevis av klager på at folk ikke klarte å høre hva blant annet hovedpersonen sa til tider.  :hmm:

:!:

7885291[/snapback]

Hmm, kan ikke huske å ha hatt noen problemer med dette selv :hmm:

Lenke til kommentar
er det ikke bare å skrive inn "222" på tekstTV for å få tekstet versjon av ting på tv2? =s

7885309[/snapback]

...mens vi venter på Digital-TV...

Boksen fra Get lar deg få frem en meny for undertekster, men jeg har enda ikke sett den være til nytte.

Lenke til kommentar

Veldig bra serie, men irriterer meg stadig over det hoppende kamera som norske serier og filmer ofte har. Hvorfor klarer ikke de og kjøpe inn stativ til kameraene sine som andre mennesker?

Ett pluss med at det er norskt, er at det alltid er med nakne damer :p

Lenke til kommentar
Bra serie dette! :!:

Men norge trenger nye skuespillere nå,

selv om de som er, er dritgode etter min mening

men de har jo spilt i alle norske filmer/ serier i det siste..

7888290[/snapback]

Filmskuespillermiljøet er ikke så stort i Norge. I og med at Axel Hennie er med på eller lager flesteparten av dem så blir det de samme fjesene om igjen. Er bare å lage egen film hvis du har budsjett nok, jeg er med jeg :p

Lenke til kommentar
Bra serie dette! :!:

Men norge trenger nye skuespillere nå,

selv om de som er, er dritgode etter min mening

men de har jo spilt i alle norske filmer/ serier i det siste..

7888290[/snapback]

Filmskuespillermiljøet er ikke så stort i Norge. I og med at Axel Hennie er med på eller lager flesteparten av dem så blir det de samme fjesene om igjen. Er bare å lage egen film hvis du har budsjett nok, jeg er med jeg :p

7888422[/snapback]

Serien har i det minste ikke Bjørn Sundquist som politimann.

Lenke til kommentar

Av hensyn til de som ikke fikk med seg episode 1

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Synd at Rebekka Karijord (kjæresten til helten) gikk ut allerede etter episode 1...

For oss som ser barne-tv/Nå er det nå! :cool: var det litt sprøtt å se henne i rollen som død småbarnsmor.

Lenke til kommentar
Er det noen som hvet om det går i reprise? Jeg fikk ikke sett det på Søndag :(

7888990[/snapback]

Har prøvd å finne ut noe om en reprise, men uten hell dessverre. Rart hvis tv2 ikke kjører i gang reprise på denne, de sender da repriser av alt mulig annet opp og ned og i mente. Men ikke engang i sendeskjemaet til tv2 zebra fant jeg noen reprisesending. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...