Aro55 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei Mulig jeg spør veldig dumt her men.. Jeg lurer på å kjøpe meg en bærbar pc, og siden jeg laster ned en del filmer, hadde det vært greit å kunne få sett filmene direkte ifra maskinen til tv`en. Hva må til for at dette skal funke? Takker for svar Endret 4. februar 2007 av Aro55 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 En s-video kabel er vel det som skal til eller en vga eller dvi kabel om du har en flatskjerm. Lenke til kommentar
Aro55 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Så det vil si at jeg må ha et skjermkort med s-video, vga og dvi utgang? Da kjøper jeg nok en 9400 fordi den har alle utgangene.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Aro55 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan blir kvaliteten hvis jeg bruker s-video som utgang? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kvaliteten skal bli grei nok så lenge det er snakk om å se film. Men Windows generellt er ikke brukbart med TV signaler som S-Video. Lenke til kommentar
Aro55 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Blir kvaliteten lika bra på en 32" lcd tv med vga kabel, som på en vanlig pc skjerm? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har ikke gjort det selv men jeg har lest om det på dinside.no så jeg legger ut lenken.... http://www.dinside.no/php/art.php?id=312524 Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg har brukt s-video en del ganger, til crt tv vel og merke, det er helt greit, ikke noe tydelig dokument visning, men greit til film. det beste er en laptop med dvi, da den kan gå inn i hdmi eller vga innganger med en enkel omformer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå