Grievdus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hei har lasta ned punbb fra http://www.punbb.org/ å lurer rett å slett på hvordan jeg bruker det. hvordan jeg lager nye kategorier osv.. håper noen kan svare Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 du må gjerne sende meg en pm om du får noe hjelp med dette, for dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er ikke det ganske enkelt? Ta en titt i Administrator delen, hvis du er logget inn som Admin, selvsagt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 skal jeg bare legge alle filene fra punbb inn på serveren å så logge inn som admin? lurer litt på hvordan jeg endrer design også. håper du kjønner hva jeg mener :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skjønner hva du mener, men alt du trenger å vite står i Readme filen, eller dokumentasjonen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skjønner hva du mener, men alt du trenger å vite står i Readme filen, eller dokumentasjonen 7879377[/snapback] kan ikke akuratt si at jeg finner den.. :/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har du ingen punbb-1.2.14 eller hva du nå kalte den, mappe? Der skal det være tre mapper: Docs, Extras og Upload. Les filene i Docs mappa, Extras trenger du ikke bry deg om, og last alle filene fra Upload mappa opp på serveren din. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå passer vel denne tråden særdeles dårlig i WDS, vi har en Webprogramvare-seksjon. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Har du ingen punbb-1.2.14 eller hva du nå kalte den, mappe? Der skal det være tre mapper: Docs, Extras og Upload. Les filene i Docs mappa, Extras trenger du ikke bry deg om, og last alle filene fra Upload mappa opp på serveren din. 7880135[/snapback] takk, får se hvordan det går i morra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå passer vel denne tråden særdeles dårlig i WDS, vi har en Webprogramvare-seksjon. 7880149[/snapback] Takk for tipset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå