AndyS Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Noen som har fått disse til å funke på pcen? kunne vært morro yo Endret 5. februar 2007 av AndyS Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Haha, prøvde det akkurat.. Funket helt fint :!: Bare plugg inn Usb greia inn i maskinen å installer driver automatiskt Tøft! Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 jeg får ikke dette til jeg! det kommer ikke no automatisk driver hos meg. Noen som har non idèom hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Googel it! Idit: Singstar usb driver Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Regler er regler Menne, fikk du de til å funke? :!: Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) faktisk ikke. leter etter driver nå. satser på å finne en snart... Edit: Faen, finner bare eytoy drivere Endret 5. februar 2007 av AndyS Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har noen linker til singstar drivere? hadde vært superduperfantastisk! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sliter du forsatt med det ennå? :!: Kjøp deg Winodws Vista, så blir den automatisk instalert..! Eller gjør som folk flest, dra til foreks: Biltema å kjøp den en mikrofon til 29,- --> Finner desverre ingen driver til deg.. Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 takk for at du prøvde da, hvis du prøvde. har en sånn liten mic, men finner ikke ut hvor den skal inn henn. haha jeg er mungo! Noen som veit hvor man setter inn sånn liten mic i en vanlig stasjonær pc? Lenke til kommentar
ZeGaL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 takk for at du prøvde da, hvis du prøvde. har en sånn liten mic, men finner ikke ut hvor den skal inn henn. haha jeg er mungo! Noen som veit hvor man setter inn sånn liten mic i en vanlig stasjonær pc? 7886208[/snapback] Den rosa 3.5mm porten:p Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 aaah, jeg fant den! Takker meget! Lenke til kommentar
ZeGaL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 aaah, jeg fant den! Takker meget! 7886477[/snapback] intet problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå