Dark Nemesis Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) OK, jeg skal ha en god All-round mobil, og lurer på hvilken av disse mobilene som er den beste. Jeg er ute etter en GOD all-round mobil til en god pris. Det betyr at kameraet, MP#-spilleren og den slags greier ska være fra midt i treet og oppover (bedre, best). Dere kan også anbefale andre telefoner. EDIT: Jeg kan vente helt til Mai, så jeg kan vente og spare til bedre, kommende modeller også, om nødvendig. Endret 4. februar 2007 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 w810. Hatt denne selv, ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har selv W810i, meget fornøyd! z710i er heller ikke noe dårlig valg tror jeg... men hvis du ser etter nye mobiler se her. masse nytt så hvis du er villig til å vente så lønner det seg kanskje å vente? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg tror jeg velger å vente på k810i. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Sorry for bump/dobbelpost... Burde jeg kjøpe K610i, eller er den "gammel"? eller burd ejeg vente på en bedre, kommende modell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå