SuperMorten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I fjor sommer kjøpte jeg følgende tv: Toshiba 37WL66Z. Denne tven har slått seg litt vrang. Det hele begynte i går når jeg satt og så på tv. Plutselig gikk det ikke å bytte kanal med fjernkontrollen, så jeg antok at den var tom for batterier og byttet disse. Etter byttet fikk jeg fortsatt ikke byttet kanal. Jeg prøvde også å skru den av med fjernkontrollen uten hell. Så prøvde jeg skru av tven vha av knappen på tven. Da skrudde den seg av som den skulle. Etter dette har jeg ikke klart å skru på tven, verken med kanppene på tven eller med fjernkontrollen. Jeg har prøvd å kutte strømmen men ingen ting hjelper. Det lille rød power lyset er på, så det er hvertfall noe liv i den. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Har dere noen forslag? Hadde vært kjekt om jeg slapp å sende den fra meg.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den må nok inn på service. De aller fleste leverandører har en "vi kommer og henter"-avtale når TVen er 32"+. De aller fleste TVer har en egen service-port som de bruker til feildiagnosering. Kan godt hende at den kun trenger en firmwarereset men dette må uanstt gjøre hos reperatør. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Håper inderlig mpx/toshiba har hente-avtale så jeg slipper styre med å sende den frem og tilbake. Heldigvis har jeg fortsatt esken hvertfall:) Noen andre som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå