Thlian Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Finnes det ingen "svenskebryter" som på en mobil?? Måtte slå av telefonen på sykehuset igår og når jeg sku skru på igjen. Så kommer bare "NOKIA" opp på skjermen så bare står den der. Eneste måten å skru den av på er å ta ut batteriet, lot det være ute en halv times tid. Men nei, uten hell! Hva kan lille jeg gjøre?? Må den sendes inn igjen? Dette er den andre N73 jeg har, forrige fikk jeg igjen ny etter en ukes bruk Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan være en softwarefeil. Det vil si den trolig nok må sendes inn.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 høres ut som nokia ja :-) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 høres ut som nokia ja :-) 7875193[/snapback] Synd det der altså med nokia Ellers hadde det vært en skikkelig über teflon :love: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Et triks er slå av mobilen. forså å presse og HOLDE nede 3 taster; Grønn ringeknapp, * stjerne, tallet 3 , forså å slå på mobilen igjen. Dette er da en "Hard" reset av mobilen. Husk å ha batteri på mobilen, og ta backup av ting du vil beholde, for når du gjør dette, vil absolutt alt som er på mobilen forsvinne, og den vil være som ny. PS. Det du har lagret på minnekortet vil ikke forsvinne. Men det kan være betryggende å ta ut kortet før du gjør dette. Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hadde samme problemet just nuh med min ME, prøvde et par ganger og ble litt fortvilet, leste her, og tenkte at det kanskje ikke var så dumt å ta ut minnekortet ved oppstart. Og da startet den som en drøm Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Et triks er slå av mobilen. forså å presse og HOLDE nede 3 taster; Grønn ringeknapp, * stjerne, tallet 3 , forså å slå på mobilen igjen. Dette er da en "Hard" reset av mobilen. Husk å ha batteri på mobilen, og ta backup av ting du vil beholde, for når du gjør dette, vil absolutt alt som er på mobilen forsvinne, og den vil være som ny. PS. Det du har lagret på minnekortet vil ikke forsvinne. Men det kan være betryggende å ta ut kortet før du gjør dette. 8057248[/snapback] Og denne kan resultere i "The White Screen Of Death". Prøvde dette på min gamle N-gage og nå vil den ikke starte opp hverken i 'Safe Mode' eller ved å utføre samme input-sekvens. Må brukes med STOR forsiktighet. (Det skal nevnes at innholdet i N-gage ikke gikk tapt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå