Gå til innhold

N73 Låser seg totalt når den slås på

Thlian

Anbefalte innlegg

Finnes det ingen "svenskebryter" som på en mobil??

Måtte slå av telefonen på sykehuset igår og når jeg sku skru på igjen. Så kommer bare "NOKIA" opp på skjermen så bare står den der.

Eneste måten å skru den av på er å ta ut batteriet, lot det være ute en halv times tid.

Men nei, uten hell! Hva kan lille jeg gjøre??

Må den sendes inn igjen? Dette er den andre N73 jeg har, forrige fikk jeg igjen ny etter en ukes bruk :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Et triks er slå av mobilen. forså å presse og HOLDE nede 3 taster; Grønn ringeknapp, * stjerne, tallet 3 , forså å slå på mobilen igjen.

Dette er da en "Hard" reset av mobilen. Husk å ha batteri på mobilen, og ta backup av ting du vil beholde, for når du gjør dette, vil absolutt alt som er på mobilen forsvinne, og den vil være som ny.

PS. Det du har lagret på minnekortet vil ikke forsvinne. Men det kan være betryggende å ta ut kortet før du gjør dette.

Lenke til kommentar
Et triks er slå av mobilen. forså å presse og HOLDE nede 3 taster; Grønn ringeknapp, * stjerne, tallet 3 , forså å slå på mobilen igjen.

Dette er da en "Hard" reset av mobilen. Husk å ha batteri på mobilen, og ta backup av ting du vil beholde, for når du gjør dette, vil absolutt alt som er på mobilen forsvinne, og den vil være som ny.

PS. Det du har lagret på minnekortet vil ikke forsvinne. Men det kan være betryggende å ta ut kortet før du gjør dette.

8057248[/snapback]

Og denne kan resultere i "The White Screen Of Death".

Prøvde dette på min gamle N-gage og nå vil den ikke starte opp hverken i 'Safe Mode' eller ved å utføre samme input-sekvens.

Må brukes med STOR forsiktighet.

(Det skal nevnes at innholdet i N-gage ikke gikk tapt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...