Tunky Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei. Har tenkt på å kanskje skaffe meg sommerjobb. Bra å være tidlig ute. Jeg er ikke mer enn 14 år, men det finnes jo jobber for oss òg. Jeg bir i Arendal og lurer på om det finnes noen jobber for meg her i området. Jeg vil helst ikke gå med Dagbladet eller noe, for det virker ikke som noe for meg. Noen idèer? EDIT: Er det mulig for 14-åringer å bli telefonselgere e.l? Endret 4. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hør med Manpower, diverse butikker, Adecco, NAV, kiosker, bensinstasjoner, bryggeriet på Stoa, slekt, nære venner, fjerne venner, læreren og så videre. Telefonsalg kan du nok ikke drive med, tror du er for ung til at noe firma vil ansette deg. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Stikk innom Manpower, de kan garantert hjelpe deg. Tror de trenger folk ved tomgodsavdelinga på Ringnes i år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå