Gå til innhold

Må ha en ny hobby : /


RuneUlen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis man er innteresert i sport vil jeg anbefale innebandy, det er ikke vanskelig, først tror alle at man bare løper rundt med en kølle og slår etter en ball men når du blir bedre og om du spiller på et lag lærer du tekniske ting og sånt, du blir også fort sliten. God trening.

 

Kjenner du noen som spiller instrumenter kan man stifte et band, det kan bli mye frustrasjon over medlemmer som ikke gjør det de skal eller får det til men er også mye gøy!

 

Lerdue skyting og jakt er også en fin hobby.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Warhammer er gøy, det er små figurer som du maler og så kan du bruke dem til å spille med hvis noen av vennene dine samler også. Jeg og en kompis bruker ofte og sitte og male og prate i timesvis og har det veldig koselig,  nå nærmer vi oss ett godt antall figurer og spille med også

9298130[/snapback]

Jeg holdt på med det i noen måneder. Jeg ble utrolig lei. Har enda noen esker uåpnede warhammer modeller i kjelleren.

Lenke til kommentar
Warhammer er gøy, det er små figurer som du maler og så kan du bruke dem til å spille med hvis noen av vennene dine samler også. Jeg og en kompis bruker ofte og sitte og male og prate i timesvis og har det veldig koselig,  nå nærmer vi oss ett godt antall figurer og spille med også

9298130[/snapback]

Du høres ut som en fyr med god tolmodighet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
paintball selvsagt, eller er du litt nerd funker dungeons and dragons :thumbup:

7870208[/snapback]

 

Hva koster det å drive med Paintball? Har veldig lyst til å begynne med det og jeg har prøvd en gang.

8642290[/snapback]

Det er ikke så billig. Den største utgiften er baller. Du betaler ofte 3-400 for 2000 baller. Og så må du kjøpe en del utstyr som da er en engangsutgift. Kommer an på hvor proft utstyr du vil ha, men minst 2-3000 for markør, maske, magasin og gass-/luft-tank. Og så er det en del småbeløp utenom også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Tricking , sier ikke en jævla dritt emr enn det!! ;) trickingen's mann er anis cheurfa;) double backflip kongen kalles mr. double abcd. søk de4t på youtube!

 

ekstremt morsomt. du kan se tricking hvis du søker på hallingtricks eller jokkeprod. hallingtricks er mitt team ;) drit morsom og imponerende sport/hobby;)

 

som sagt sier ikke mer, eneste er att det er morsommere enn parkour :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...