Jaukim Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Du kan begynne å samle på noen (stein, colacorker, kniver, våpen) alt som du føler for eller du kan begynne å gå på tur i fjellet du kan begynne å fotografere i naturen. .paintball Våpen og jakt er også en god hobby Endret 4. mai 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 r\c bil ... er det morsomte synes jeg da.. Nitro-fuel er fet du får rå lyd og du kjører drit fort, men så var det pengene' Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 paintball selvsagt, eller er du litt nerd funker dungeons and dragons 7870208[/snapback] Hva koster det å drive med Paintball? Har veldig lyst til å begynne med det og jeg har prøvd en gang. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kan som mange andre anbefale parkour! Fantastisk artig! Lenke til kommentar
Line_93 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Beste hobbyen er motocross da:) anbefaler det sterkt! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Skyting generelt er en ganske kjekk hobby, alt fra luft- til kruttvåpen. Lenke til kommentar
Joachim89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Begynn med biketrial.. www.bike-trial.net ! Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ting jeg liker/kan anbefale:Paintball Airsoft Offroad sykling Skyting Darts Biljard 8397591[/snapback] Akkurat der remsa du opp for meg... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg driver med Skyting det er en hobby du ikke beveger deg så mye i men det er ganske gøy når du får det til. Jeg driver også med Cross dette er derimot en dyr sport hvor du må ha sykkel selv, med mindre du skal leie men det vil jeg ikke ambefale det blir fort dyrt det å. Du burde skaffe seg en merkesykkel så du kan få tak i deler vis du skulle gå på tryne. Disse kan koste alt fra 50-100 tusen det er også dyrt med bensin. En cross sykkel krever utrolig mye vedlikehold, vasking, rensing osv... Men dette er en utrolig gøyal sport og du kan bruke det på mange måter Har også prøvd paintball ett par ganger utrolig gøy Endret 7. juni 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Skyting vis du vil ha noe som ikke alle driver med. Har slutta selv etter noen år, etter som at jeg ble lei siden jeg har blitt mer "urolig" av meg.(Må ha ut litt energi ) - Skyting er billig(hvertfall her) ; Skyterlaget har våpen, og jeg tror jeg betalte 150kr for 2år! - Som sagt tidligere, morro da du får det til.( Har vært kretsmester ) Sempron Endret 8. juni 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Luftballongflygning slår jo ann vær gang. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) hehe fant ut jeg hadde srkvd her før men den var ikke oppe på mine innleg Endret 7. juli 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Finnes ikke noen bedre hobby enn hanggliding om du spør meg. Ha sin egen vinge og fly dit man vil...http://video.google.com/videoplay?docid=-2...8&q=hanggliding 7870317[/snapback] Hanggliding så fantastisk morsomt ut! Men hvordan er det med sikkerhet og slikt? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du kan overta noen av mine, jeg sliter med for mange så jeg må prioritere de viktigste og kutte ut de mindre lidenskapelige... Lenke til kommentar
Kiza Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Snowblades er jo sykt morsomt da EDIT : Biljard/snooker er da digg og Endret 17. juli 2007 av Kiza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror jeg har et mini biljard i kjelleren jeg fikk for maaange år siden. Det ga alldri følelsen av ordentlig biljard. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Foto Trene, vekter og kondisjon ogslikt. Instrument Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå